اینفینیتی Q50 با بروزرسانی جدید معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اینفینیتی از نسل جدید Q50 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. این مدل نسبت به نسل پیشین خشن‌تر به نظر می‌رسد.
تبلیغات

اینفینیتی از مدل ۲۰۱۸ از خودروی Q50 در نمایشگاه خودروی ژنو امسال رونمایی کرد. Q50 از نظر ظاهری دارای جلوپنجره‌ی اصلاح‌شده و چراغ‌های عقب جدید است. هر دو مدل اسپرت (Sport) و رد اسپرت (Red Sport 400) نیز دارای سپرهایی با طراحی خشن‌تر هستند. مدل جدید Red Sport 400 با تغییرات بیشتری همراه شده است؛ المان دیفیوزر-مانند در بخش عقب، آینه‌های کناری به رنگ مشکی‌ و اگزوزهای دوقلو از جمله‌ی تغییرات دیده‌شده در این مدل هستند.

اینفینیتی Q50 مدل 2018

به‌روزرسانی‌های فضای داخلی شامل روکش‌های چرم مصنوعی دو دوخت در اطراف نمایشگر اطلاعات، غربیلک جدید فرمان، قطعات کرومی جدید در طراحی داخلی و دسته‌دنده‌ی جدید است. در مدل Red Sport 400 وجود دوخت‌هایی به رنگ قرمز در سرتاسر فضای داخلی، صندلی‌های چرمی و تریم کرومی تیره‌ی خودرو مشهود است.

اینفینیتی Q50 مدل 2018

Q50 جدید مجهز به فناوری‌های ایمنی تحت عنوان ProPilot است و شامل فرمان تمام الکترونیکی (بدون هیچ‌گونه قطعات مکانیکی بین فرمان و چرخ)، سیستم حفظ خودرو در مسیر مستقیم، سیستم هشدار نقاط کور، کروز کنترل انطباقی و سیستم ترمز اضطراری می‌شود.

اگرچه ProPilot اولین بار از سوی نیسان برای فناوری خودروهای خودران این شرکت استفاده شد؛ اما سیستم موجود در Q50 هنوز به‌مانند نیسان سرنا و قشقایی فیس‌لیفت به کمال نرسیده است. در سیستم نیسان، فرمان‌پذیری خودرو مستقل بوده و شتاب و ترمز‌گیری نیز در یک خط مستقیم امکان‌پذیر است.

اینفینیتی Q50 مدل 2018

خودروی Q50 تابه‌حال دست‌خوش تغییرات فراوانی، تحت نام‌های مختلف، شده است. GT و پریمیوم مدل‌های اولیه بودند که با مدل‌های Pure ،Luxe و Sport جایگزین شدند. اکنون نیز اینفینیتی از آخرین سری از این مدل با نام Red Sport 400 رونمایی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات