گوشی پرچمدار نوکیا با بدنه فلزی، دوربین دوگانه و اسنپدراگون 835 ژوئن رونمایی می شود

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارند که HMD Global در نظر دارد گوشی‌ هوشمند برند نوکیا با بدنه‌ی فلزی را با بهره‌گیری از دوربین دوگانه و تراشه اسنپدراگون 835 راهی بازار کند.
تبلیغات

شایعات جدید نشان از این دارند که نوکیا گوشی‌ هوشمند جدیدی مجهز به دوربین دوگانه در ماه ژوئن راهی بازار کند. شاید از خود بپرسید که HMD Global چه ویژگی‌هایی را در گوشی‌ هوشمند قرار خواهد داد. همانطور که دیروز در زومیت خواندید، بنابر اطلاعات ارائه شده توسط توییت نوکیا موبایل، دیگر نباید در انتظار استفاده از لنز کارل زایس و تکنولوژی PureView در دوربین‌های گوشی‌های جدید نوکیا باشیم، چراکه مایکروسافت پس از واگذاری حقوق تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا به HMD Global، تکنولوژی PureView را در انحصار خود نگه داشته است.نوکیا موبایل همچنین به این نکته اشاره کرده که سرمایه‌گذاری بزرگی روی تکنولوژی دوربین گوشی‌ها انجام داده است و از این‌رو انتظار می‌رود دوربین گوشی‌های نوکیا کیفیت بالایی داشته باشد.

در کنار استفاده از دوربین دوگانه، این گوشی هوشمند از قابلیت‌های دیگری نظیر بدنه‌ی تمام فلزی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد. منابع نزدیک به این نکته اشاره کرده‌اند که تنظیمات دوربین دوگانه‌ی گوشی نوکیا متفاوت از سیستم دوربین دوگانه گوشی هوشمند دیگر این برند خواهد بود که قرار است تا اواخر سال جاری میلادی رونمایی شود.

از جمله‌ی تفاوت‌های این دو گوشی هوشمند باید به میزان حافظه‌ی رم (۴ یا ۶ گیگابایت)، سایز صفحه‌ی نمایش، سنسور دوربین و قیمت اشاره کرد. شنیده‌ها نشان از این دارمد که گوشی هوشمند با سایز نمایشگر کوچک‌تر برچسب قیمت ۵۸۰ دلاری دارد و نسخه‌ی بزرگ‌تر ۶۵۲ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات