بوگاتی شیرون به نیمه راه از فروش خود رسیده است

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اعلام بوگاتی، نیمی از خودروهای جدید این شرکت پیش‌فروش شده‌اند. تابه‌حال ۲۵۰ دستگاه شیرون از سوی مشتریان پیش‌خرید شده و به نظر می‌رسد که تا سال آینده تمامی خودروهای باقی‌مانده نیز به فروش برسند.
تبلیغات

آیا تصور می‌کنید که سفارش، تولید و فروش ۴۵۰ دستگاه از خودروی بوگاتی ویرون بازار ابرخودروهای میلیون دلاری را اشباع کرده است، این‌طور نیست. بلکه این شرکت تا به اینجا موفق به ثبت سفارش ۲۵۰ دستگاه خودروی جدید شیرون شده است. به نظر می‌رسد که کار سفارش این ابر خودرو در واحد مولشیم به نیمه رسیده باشد، زیرا قرار است تا تنها ۵۰۰ دستگاه از این غول ۱۶ سیلندر به تولید برسد.

تنها یک سال از معرفی شیرون در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ می‌گذرد. همان‌طور که در تصویر می‌بینید بوگاتی قصد دارد تا یک شیرون با بدنه‌ی فیبر کربنی آبی‌رنگ (آبی سلطنتی) را برای یک مشتری آلمانی به تولید برساند. فضای داخلی این خودرو از دو رنگ آبی تیره و آبی مسابقه‌ای (Racing blue) برخوردار است.

بوگاتی شیرون

رنگ آبی سلطنتی یکی از آخرین رنگ‌های اضافه‌شده به کاتالوگ بوده و در کنار رنگ‌هایی چون مشکی، خاکستری، فیروزه‌ای، آبی، سبز و قرمز قرار می‌گیرد. یکی از سه رنگ اول در آستانه‌ی تحویل است و مشتری خوش‌شانس این خودرو پس از نمایش آن در نمایشگاه خودروی ژنو امسال، شیرون خود را تحویل می‌گیرد.

طبق اعلام بوگاتی، اروپا بزرگ‌ترین بازار این خودرو بوده و ۳۷ درصد از مشتریان این شرکت از قاره‌ی سبز هستند. آمریکای شمالی و خاورمیانه نیز با ۳۰ و ۲۶ درصد در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. با این ارقام تنها ۷ درصد باقی می‌ماند که به سایر مشتریان در سراسر نقاط جهان تعلق می‌گیرد. اگر تصور می‌کنید که از درآمد کافی برای خرید یک دستگاه بوگاتی ۲.۶ میلیون دلاری برخوردار هستید، درنگ نکنید؛ زیرا به نظر می‌رسد که با این روند، تمامی خودروهای بوگاتی تا سال آینده پیش‌خرید شوند.

بوگاتی شیرون
بوگاتی شیرون
بوگاتی شیرون
بوگاتی شیرون
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات