گلکسی اس 8 با یک هفته تاخیر، 8 اردیبهشت راهی بازارهای جهانی می شود

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ عرضه‌ی جهانی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را با تاخیر یک هفته‌ای در تاریخ ۸ اردیبهشت یا ۲۸ آوریل آغاز خواهد کرد.
تبلیغات

اگرچه انتظار نمی‌رفت تا سامسونگ تاریخ عرضه‌ی گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را به تعویق بیاندازد، اما شنیده‌ها گویای این موضوع است که کمپانی کره‌ای عرضه‌ی جهانی پرچمدار جدید خود را یک هفته‌ی به تعویق انداخته و از این‌رو گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در روز ۸ اردیبهشت ماه راهی بازار خواهد شد. پیش از این وعده داده شده بود که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در تاریخ ۲۱ آوریل راهی بازار می‌شود.

هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ عرضه‌ی محصول جدیدش را به تعویق انداخته، چراکه دلیلی برای این موضوع عنوان نشده است. گمانه‌ها نشان از این دارد که مشکل ایجاد شده برای گلکسی نوت ۷ باعث شده تا کره‌ای‌ها بررسی‌های بیشتری را روی گوشی‌هوشمند خود به عمل آورده، از این‌رو تاخیر یک هفته‌ای در عرضه را نیز به جان خریده‌اند تا از ایجاد فاجعه‌ای دیگر که نام سامسونگ را خدشه‌دار می‌کند، پیشگیری کنند.

سامسونگ گلکسی اس ۸ را در تاریخ ۹ فروردین ماه طی مراسمی در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد.

تعویق عرضه‌ی گلکسی اس ۸ را باید خبر خوشی برای رقبا و مخصوصا ال‌جی خواند که در نظر دارد تا پرچمدار جدید خود یا همان جی ۶ را در روزهای آینده به بازار کره‌ی جنوبی عرضه کند.

سامسونگ در نظر دارد تا پرچمدار سال ۲۰۱۷ را تحت دو نسخه راهی بازار کند که شامل نسخه‌ی مجهز به نمایشگر ۵.۸ اینچی با نام گلکسی اس ۸ و نسخه‌ی ۶.۲ اینچی با نام گلکسی اس ۸ پلاس است. تفاوت این دو گوشی هوشمند را باید در سایز نمایشگر و همچنین سایز باتری مورد استفاده خواند. برخلاف سال‌های گذشته، هر دو نسخه از وجود نمایشگر‌هایی با لبه‌های خمیده در طرفین بهره خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات