ویدیوهای تبلیغاتی اچ تی سی برای نمایش ویژگی های یو اولترا

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اچ‌تی‌سی چند ویدیو برای معرفی حالت‌های دوربین در گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی یو اولترا منتشر کرده است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی چند ویدیو از جدیدترین گوشی‌‌های هوشمند خود یعنی اچ‌تی‌سی یو اولترا و اچ‌تی‌سی یو پلی منتشر کرده است. در اولین ویدیو به شما آموزش داده می‌شود که چگونه از چهار حالت مختلف در دوربین گوشی یو اولترا استفاده کنید. حالت Photo به‌منظور ثبت تصاویر روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و حالت Zeo می‌تواند یک عکس و ۳ ثانیه ویدیو با کیفیت اچ‌دی را در یک لحظه ثبت کند که این ویژگی برای ثبت لحظه‌های سریع بسیار مناسب است.

حالت پانوراما نیز همان‌طور که از اسمش پیدا است، برای ثبت تصاویر عریض مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌دانید در هر شرایطی چگونه تنظیمات لازم برای ثبت بهترین عکس را انجام دهید، می‌توانید از حالت Pro استفاده کنید. دوربین پشتی گوشی‌ اچ‌تی‌سی یو اولترا ۱۳ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم آن f/1.8 است. با توجه به این مشخصات می‌توان در شرایط نوری نامناسب نیز تصاویری با کیفیت مناسب با این گوشی ثبت کرد. این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر بهره می‌برد و از فرمت تصویری RAW نیز پشتیبانی می‌کند. وجود قابلیت PDAF یعنی دوربین می‌تواند به‌آسانی روی سوژه‌ی مورد نظر فوکوس کند. دوربین سلفی یو اولترا ۱۶ مگاپیکسلی است.

هر دو گوشی‌ اچ‌تی‌سی یو اولترا و اچ‌تی‌سی یو پلی بنا به گفته‌ی کمپانی سازنده این محصولات، از طراحی مایع بهره می‌برند. پنل شیشه‌ای پشتی در دو گوشی یادشده باعث می‌شود ظاهر این دو محصول شبیه به مایع باشد. حالت درخشان کاور این گوشی باعث می‌شود نور به شکلی بسیار جذاب بازتاب داده شود. در ادامه می‌توانید ویدیوهای جدید اچ‌تی‌سی از دو دستگاه مورد بحث را تماشا کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات