نسخه Supremo Putin از نوکیا 3310 با الهام از معروف‌ترین شخصیت روسیه تولید شد

یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک نسخه‌ی ویژه و محدود از نوکیا 3310 جدید توسط شرکت Caviar تولید شده است که برای طرفداران ولادیمیر پوتین، بسیار جذاب خواهد بود.
تبلیغات

نوکیا در خلال کنگره جهانی موبایل بارسلون، از نسخه‌ی جدید گوشی نوستالژیک خود یعنی نوکیا 3310 رونمایی کرد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۲.۴ اینچی QVGA، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه است. علاوه بر آن، نسخه‌ای پیشرفته از بازی معروف اسنیک نیز روی این گوشی نصب شده است.

مدت زیادی از معرفی Nokia 3310 می‌گذرد که یک مدل لاکچری از این گوشی به بازار راه پیدا کرده است. شرکتی با نام Caviar یک نسخه‌ی محدود و ویژه از نوکیا ۳۳۱۰ تولید کرده که نام Supremo Putin برای آن انتخاب شده است. همان طور که از نام این گوشی پیدا است، محصول مورد نظر با الهام از رئیس جمهور روسیه یعنی ولادیمیر پوتین تولید شده است.

در پشت این گوشی یک پرتره‌ی طلایی از ولادیمیر پوتین حک شده و یک صفحه‌ی طلایی نیز در پایین این پرتره قرار گرفته است. روی این صفحه‌ی طلایی، بخشی از سرود ملی روسیه حک شده است. در جلوی گوشی نیز یک دکمه‌ی طلایی منقش به نشان ملی روسیه به چشم می‌خورد. Nokia 330 Supremo Putin در جعبه‌های خاص چوبی با روکش مخمل سیاه عرضه می‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، این گوشی قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. قیمت نوکیا ۳۳۱۰ لاکچری، چیزی حدود ۱۶۹۰ دلار خواهد بود. نکته‌ی قابل توجه این است که با این مبلغ، می‌توان ۳۰ گوشی نوکیا ۳۳۱۰ معمولی خریداری کرد.

خبرگزاری‌ها با اشاره به طراحی این گوشی، در مطلبی طنز عنوان کرده‌اند که اگرچه محصول جدید برای طرفداران ولادیمیر پوتین جذاب خواهد بود، اما در ایالات متحده‌ی آمریکا نیز فردی (دونالد ترامپ) هست که خرید این گوشی برایش جذاب باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات