آیفون 6 طلایی با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی در چین عرضه شد

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل برای افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های هوشمند چین، مدل طلایی رنگ آیفون ۶ را با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی در این کشور عرضه کرده است.
تبلیغات

در کشور چین، رقابت بین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند بسیار شدید است و اپل به‌منظور جذب مشتری بیشتر برای محصولات خود در این کشور، به‌تازگی از مدل جدید آیفون ۶ خود رونمایی کرده است. این اقدام اپل کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما کوپرتینویی‌ها پیش از این نیز اقدامات مشابهی انجام داده‌اند.

اپل در واقع مدل ۸ گیگابایتی آیفون ۴ را در هند عرضه کرد تا بتواند در بازار این کشور سهم خود را افزایش دهد. حال ظاهرا همین اقدام را در مورد چین انجام داده است. آیفون ۶ اپل در رنگ طلایی و با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی پیش از این توسط اپل عرضه نشده بود. اگر به خاطر داشته باشید، این شرکت در زمان معرفی آیفون ۶، این محصول را در ظرفیت‌های ۱۶ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه کرد. اما حالا مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند در چین در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

بنا به اعلام 9to5Mac، مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۶ از طریق فروشگاه‌های اپل به فروش نخواهد رسید. در واقع این محصول با همکاری اپراتورهایی چون تایوان موبایل و از اواخر ماه جاری عرضه خواهد شد. ظاهرا آیفون ۶ طلایی ۳۲ گیگابایتی از ماه گذشته در چین عرضه شده ولی تا به این لحظه هیچ‌کس در این مورد جزئیاتی بیان نکرده بود.

اینکه می‌بینیم گوشی‌های هوشمند قدیمی با یک به‌روزرسانی جزئی مجددا در برخی از کشورها به فروش می‌رسند، جالب به نظر می‌رسد. نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات