اولین پژو 2008 در ایران تولید شد

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
اولین خودروی پژو 2008 تولید ایران در کارخانه‌ی ایکاپ از خط تولید بیرون آمد.
تبلیغات

اولین خودروی پژو ۲۰۰۸ در ایران تولید شد. پژو ۲۰۰۸ به عنوان اولین خودروی ساخت کارخانه ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) در ایران تولید شد تا قبل از سال نو فروخته شود.

خودروی پژو ۲۰۰۸ با ظاهر جدیدی که سال ۲۰۱۶ در اروپا رونمایی شده است، در ایران تولید شد. این خودرو همان پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت شده یا پژو ۲۰۰۸ نیوفیس است.

تولید پژو 2008

این خودرو که ساخت آن در کارخانه‌ی ایکاپ از روز چهارشنبه آغاز شده است، اولین ثمره‌ی قردادهای پسابرجامی صنعت خودروی ایران است.

پژو ۲۰۰۸ تولید ایران دارای پیشرانه‌ی PureTech دارای فناوری توربوشارژ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی و توان خروجی ۱۶۳ اسب بخار است که با جعبه‌ دنده‌ی اتوماتیک ۶ سرعته با فناوری Quick Shift ارائه می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۰۸ در ایران هنوز مشخص نشده است اما بر اساس اعلام کارشناسان ایکاپ و ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران، قیمت پژو ۲۰۰۸ در ایران رقمی میان ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در تمامی آپشن‌ها خواهد بود.

تولید پژو 2008

قرار است در فاز اول تعداد ۳ هزار خودروی پژو ۲۰۰۸ در ایران تولید شود. بر اساس برخی شنیده‌ها بر خلاف اعلام قبلی ایران خودرو، این خودرو اردیبهشت ۹۶ ثبت نام رسمی و در ماه خرداد تحویل مشتریان خواهد شد.

صفحه نمایش سفری، کروزکنترل و محدود کننده سرعت، سیستم تهویه اتوماتیک،‌ سنسور دوربین پارک عقب، ۶ کیسه هوا و  شیشه‌ها و آینه‌های برقی برخی از امکانات پژو ۲۰۰۸ تولید ایران است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات