ویدیو رسمی از امکانات اضافه شده به گوشی های موتو جی 5 و جی 5 پلاس

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا دو ویدیو رسمی منتشر کرده است که در آن‌ها به امکانات جدید اضافه‌شده به گوشی‌های هوشمند موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس اشاره می‌شود.
تبلیغات

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، دو گوشی هوشمند جدید موتورولا موسوم به موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس در کنفرانس مطبوعاتی این کمپانی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا معرفی شدند. امروز این شرکت چند ویدیو جدید در مورد قابلیت‌ها و طراحی گوشی‌های مورد بحث منتشر کرده است. ریچارد هو، مدیر بازاریابی محصولات موتورولا به ما یادآوری می‌کند که محصولات سری موتو جی قابلیت‌های پیشرفته را با قیمتی کمتر از سایر گوشی‌های رده‌بالا ارائه می‌دهند. امسال هر دو گوشی هوشمند جدید موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس از طراحی فلزی و زیبایی بهره می‌برند.

عمر باتری در این دو محصول ارتقاء یافته است و کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل با گوشی هوشمند خود کار کنند. در صورتی که به شارژ مجدد دستگاه نیاز داشته باشید، می‌توانید با استفاده از قابلیت شارژ سریع نیروی مورد نیاز برای چندین ساعت کارکرد را تنها با چند دقیقه شارژ به این دو دستگاه منتقل کنید. دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی از PDAF به‌منظور فوکوس سریع بهره می‌برد. علاوه بر این پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ در گوشی هوشمند موتو جی ۵ مورد استفاده قرار گرفته که شامل هشت هسته‌ی ۱.۴ گیگاهرتزی است. گوشی هوشمند موتو جی ۵ پلاس مجهز به یک پردازنده‌ی قدرتمندتر به نام اسنپدراگون ۶۲۵ است که از هشت هسته‌ی پردازشی ۲ گیگاهرتزی بهره می‌‌برد.

تفاوت‌هایی دیگری هم بین دو گوشی هوشمند مورد اشاره وجود دارد. به‌عنوان مثال موتو جی ۵ مجهز به یک باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، در حالی که موتو جی ۵ پلاس از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. هر دو گوشی جدید موتورولا به نمایشگر امولد مجهز شده‌اند. موتو جی ۵ یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و موتو جی ۵ پلاس مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است.

در زیر می‌توانید ویدیوهای جدید منتشرشده توسط موتورولا برای دو گوشی هوشمند موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس را مشاهده کنید.

دانلود ۳۶۰p | دانلود ۷۲۰p

دانلود ۳۶۰p | دانلود ۷۲۰p

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات