اینستاگرام یوتافون توسعه سومین نسل این گوشی هوشمند را تایید کرد

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حساب کاربری اینستاگرام یوتافون با انتشار تصویری تایید کرده که نسل سوم این گوشی هوشمند در دست توسعه قرار دارد.
تبلیغات

کمپانی روسی یوتافون در سال ۲۰۱۳ میلادی نسل اول گوشی‌هوشمند خود را با بهره‌گیری از دو نمایشگر رونمایی کرد. این گوشی‌ هوشمند از وجود یک نمایشگر ۴.۳ اینچی با رزولوشن اچ‌دی در کنار نمایشگر دوم سیاه و سفید در پشت با سایز ۴.۳ اینچ بهره می‌برد. این کمپانی دومین نسل از گوشی‌هوشمند خود را با نمایشگر ۵ اینچی و رزولوشن فول‌‌اچ‌دی همراه با نمایشگر سیاه و سفید در پشت با سایز ۴.۷ اینچ معرفی کرد.

انتظار می‌رفت یوتافون ۲ با نسخه‌ی ارزان‌تری از این گوشی هوشمند که یوتافون 2C نام داشت، راهی بازار شود، اما این مهم به حقیقت نپیوست. روس‌ها مجبور شدند بنا به دلایلی، عرضه‌ی یوتافون ۲ را در آمریکا که قرار بود در سال ۲۰۱۵ راهی بازار شود، متوقف کند. کمپانی روسی اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام کرد که در زمینه‌ی توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند با ZTE مشارکت می‌کند تا یوتافون ۳ را در فصل ابتدایی سال ۲۰۱۶ میلادی راهی بازار کند، اما هنوز خبری از نسل سوم گوشی هوشمند یوتافون نیست.

تایید یوتافون 3

بسیاری از طرفداران این کمپانی تقریبا از عرضه‌ی یوتافون ۳ دلسرد شده بودند، تا اینکه این کمپانی با انتشار پستی در ایسنتاگرام اعلام کرد که یوتافون ۳ در حال توسعه است. یوتافون جزئیاتی را از نسل سوم گوشی‌هوشمند خود ارائه نکرده است.

از جمله‌ی مشخصات فنی مورد انتظار برای یوتافون ۳ باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در کنار دوربین با رزولوشن بالاتر و باتری بزرگ‌تر اشاره کرد. همچنین باید احتمال استفاده از اندروید نوقا را نیز یادآور شد. باید دید که نهایتا یوتافون ۳ با چه قابلیت‌هایی راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات