سامسونگ نام تجاری Infinity Display را برای نمایشگر گلکسی اس 8 ثبت کرد

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ نام تجاری Infinity Display را برای گلکسی اس ۸ ثبت کرده است که به نمایشگر بزرگ با حاشیه‌های خمیده در این گوشی اشاره دارد.
تبلیغات

بسیاری از شایعات و تصاویر منتشرشده در رابطه با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ نشان از این دارند که کره‌ای‌ها گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید خود را به نمایشگری بزرگ با لبه‌های خمیده و نسبت بالای نمایشگر به پنل جلویی راهی بازار خواهند کرد. بنا بر شنیده‌ها، سامسونگ نمایشگر گلکسی اس ۸ را Infinity Display می‌خواند و حتی نام تجاری Infinity Display را به ثبت رسانده است.

اسناد به ثبت رسیده در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده‌ی آمریکا جزئیات زیادی در مورد ثبت این نام تجاری ارائه نکرده‌اند و تنها می‌توان این موضوع را استنباط کرد که این نمایشگر در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته دلیل نبود اطلاعات کافی در خصوص این نام تجاری کاملا روشن است؛ سامسونگ نمی‌خواهد تا زمان رونمایی از گوشی هوشمند خود، اطلاعات زیادی در این رابطه ارائه کند. البته نمی‌توان سامسونگ را در حفظ اسرار چندان هم موفق خواند؛ چراکه در روزهای اخیر پس از انتشار رندرهای منتسب به گلکسی اس ۸، تصاویری واقعی از این گوشی هوشمند فاش شده است که جزئیات زیادی از این گوشی هوشمند نمایش می‌دهند.

در تصاویر فاش شده می‌توان شباهت زیاد گلکسی اس ۸ را با نسل پیشین این گوشی هوشمند یا گلکسی اس ۷ اج مشاهده کرد. البته طراحی خمیده‌ی لبه‌ها در مقایسه با گلکسی اس ۷ اج بهبود پیدا کرده است. افزایش سایز نمایشگر با وجود ثابت ماندن سایز گوشی، منجر به حذف کلید فیزیکی در جلو به همراه سنسور اثر انگشت شده است. انتظار می‌رود سنسور اثر انگشت گلکسی اس ۸ به پشت گوشی منتقل شود و در کنار دوربین قرار گیرد. همچنین علاوه بر کلید فیزیکی پاور و تغییر حجم صدا که در لبه‌ها قرار می‌گیرند، کلید فیزیکی دیگری نیز در نظر گرفته شده که مخصوص دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ است. 

باید دید سامسونگ در مراسم ۹ فروردین‌ گوشی هوشمند خود را با چه مشخصات فنی و ظاهری رونمایی و راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات