تصویر گوشی نوبیا زد 17 مینی با دوربین دوگانه فاش شد

شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کریستیانو رونالدو به عنوان شریک تجاری برند نوبیا تصویری از گوشی Nubia Z17 mini فاش کرد.
تبلیغات

نوبیا یکی از برند‌های زیرمجموعه‌‌ی کمپانی زدتی‌ای است که تاکنون گوشی‌های جذابی وارد بازار کرده است. این برند با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی فوتبال جهان همکاری نزدیکی دارد. رونالدو روز گذشته تصویر جدیدی منتشر کرد که در آن می‌توانیم گوشی جدید نوبیا با نام زد 17 مینی را مشاهده کنیم. این تصویر که در شبکه‌ی اجتماعی ویبو و دیگر شبکه‌های اجتماعی این بازیکن منتشر شده است، محصولی با دوربین دوگانه را نشان می‌دهد.

زد 17 مینی دومین گوشی نوبیا با دوربین دوگانه در سال جاری است. اولین گوشی این کمپانی با دوربین دوگانه، M2 بود که هفته‌ی گذشته به‌صورت رسمی معرفی شد. البته این دو محصول تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؛ اولین مورد، چیدمان دوربین دوگانه و فلاش LED گوشی جدید است که با مدل ام 2 تفاوت دارد. در زد 17 مینی، این ماژول‌ها مشابه آنچه در آیفون 7 دیده‌ایم، در امتداد خط آنتن قرار گرفته‌اند. فلاش LED نیز در کنار دوربین قرار دارد.

از طرف دیگر، گوشی نوبیا ام 2 از طراحی U شکل خطوط آنتن بهره می‌برد که در نتیجه، دوربین دوگانه زیر آن قرار داشت. یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو گوشی به محل قرارگیری حسگر اثر انگشت برمی‌گردد که در گوشی ام 2 زیر کلید هوم تعبیه شده است ولی در زد 17 مینی در پشت دستگاه قرار دارد.

البته هر دو گوشی از نظر مشخصات فنی نیز با هم تفاوت دارند. براساس اطلاعات منتشرشده در تنا، نوبیا زد 17 مینی به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسل در پشت دستگاه و یک باتری ۲۹۳۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

پردازنده‌ی این گوشی نمونه‌ای با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتزی است که مدل آن مشخص نیست. در برخی اخبار گفته شده است که این پردازنده اسنپدراگون ۶۵۳ خواهد بود که در گوشی‌های گلکسی سی 9 پرو سامسونگ و اف 3 اوپو شاهد آن بودیم. البته فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتزی این پردازنده با نمونه‌ی مورد نظر در تنا تفاوت دارد که ممکن است نوبیا از یک پردازنده‌ی دیگر استفاده کند یا اطلاعات منتشرشده در تنا اشتباه باشد.

قرار است نوبیا زد 17 مینی روز ۶ آوریل (۱۸ فروردین) به‌صورت رسمی معرفی شود که در این روز می‌توانیم از قیمت این گوشی نیز باخبر شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات