برنامه Aquarium 3D Live Wallpaper: آکواریوم اندرویدی - زوم اپ

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Aquarium 3D Live Wallpaper اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که یک لایووالپیپر جذاب از آکواریومی زیبا در اختیار شما قرار خواهد داد.
تبلیغات

هرچه گوشی شما از صفحه‌ی بزرگ‌تر و باکیفیت‌تری برخوردار باشد،‌ طبیعتا میل و علاقه‌ی شما به استفاده از تصاویر زمینه نیز افزایش خواهد یافت. گوشی‌هایی که از پردازنده‌های قوی‌تری برخوردارند، علاوه بر تصاویر زمینه‌ی ساده، ‌انتخابی به نام والپیپر زنده یا Live Wallpaper نیز در اختیار دارند که به‌صورت تصاویری متحرک،‌ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته استفاده از این ویژگی در گوشی‌های ضعیف‌تر هم امکان‌پذیر است؛ اما با توجه به سخت‌افزار نه‌چندان قوی این دستگاه‌ها،‌ ممکن است با کندی‌های مکرر و آزاردهنده‌ای روبه‌رو شوید.

Aquarium 3D Live Wallpaper یکی از این لایو والپیپرهای زیبا است و یک آکواریوم فوق‌العاده را که ده‌ها نوع ماهی مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد و گرافیک سه‌بعدی و بسیار طبیعی آن،‌ کاربران بسیاری را به‌سوی خود جلب کرده است. گرافیک تصویری این آکواریم HD است و هرچه صفحه نمایش گوشی شما بزرگ‌تر باشد،‌ لذتی که از کیفیت خارق‌العاده‌ی این تصویر زمینه خواهید برد نیز بیشتر می‌شود. چندین مدل آکواریوم مختلف برای شما در نظر گرفته شده است تا برای عدم یکنواختی محیط آن،‌ اقدام به تعویض آن‌ها کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی آکواریوم با جزئیات بالا
  • تنوع ماهی‌ها
  • حرکت نرم و طبیعی موجودات دریایی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات