سامسونگ جزئیات دوربین گلکسی اس 8 را اعلام کرد

جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‌تازگی جزئیات کامل دوربین دو گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را منتشر کرده است.
تبلیغات

اگرچه سامسونگ از همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۷ در گلکسی اس ۸ نیز بهره گرفته است؛ اما این کمپانی از نظر نرم‌افزاری بهبودهایی در این دوربین اعمال کرده و حالا به لطف پردازنده‌ی سریع‌تر اکسینوس، ثبت تصویر و ویدیو با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

حال سامسونگ در قالب یک مقاله به ذکر ویژگی‌ها و بهبودهای اعمال‌شده در دوربین دو گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار جدید خود پرداخته است.

مهم‌ترین آپدیت اعمال‌شده در دوربین گلکسی اس ۸ به پردازش چند فریمی تصویر این گوشی‌ هوشمند مرتبط است. در واقع دوربین این محصول به جای یک عکس، سه عکس مختلف از سوژه تهیه می‌کند و سپس با ترکیب کردن این سه‌ تصویر، یک عکس نهایی باکیفیت‌تر و با نویز کمتر تولید می‌کند.

دوربین گلکسی اس 8

این تکنیک برای بزرگ‌نمایی دیجیتال تصاویر نیز به کار گرفته می‌شود و بهتر از آن، سامسونگ اعلام کرده است که پردازش چند فریمی تصویر بسیار سریع عمل می‌کند و بنابراین کاربران می‌توانند همواره از سوژه‌های مورد نظر خود به‌سرعت عکس‌برداری کنند.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، فیلتر‌ها و استیکرها هستند که در واقع بنیان اصلی بسیاری از شبکه‌های اجتماعی امروزی محسوب می‌شوند. اکنون در مجموع ۱۶ فیلتر در دوربین گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس وجود دارد که هشت مورد از آن‌ها به زیباسازی تصویر ارتباط دارند.

اکنون کاربران می‌توانند از بین ۳۴ استیکر و ۵۰ استامپ مختلف روی تصاویر خود استفاده کنند. اما شاید بخش جذاب دوربین گلکسی اس ۸ امکان استفاده از استیکرهای متحرک مخصوص چهره باشد. دوربین گوشی یادشده با شناسایی چهره‌ی کاربران می‌تواند استیکرهای متحرک و جذابی به چهره‌ی آن‌ها اضافه کند که از جمله این استیکرها می‌توان به کلاه و عینک و ... اشاره کرد.

دوربین گلکسی اس 8

گلکسی اس ۸ دقیقا شبیه به گلکسی نوت ۷ به یک سری قابلیت مخصوص کنترل یک‌دستی برای دسترسی به بخش‌هایی از رابط کاربری دوربین مجهز شده است. با سوایپ به سمت راست، حالت‌های مختلف تصویربرداری در دسترس قرار خواهد گرفت و با سوایپ به چپ نیز می‌توانید فیلترهای مختلف را انتخاب کنید. علاوه بر این، با سوایپ به سمت بالا و پایین می‌توان بین دوربین جلو و دوربین پشتی سوئیچ کرد.

البته برای قضاوت نهایی در مورد عملکرد دوربین گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ باید از نزدیک این دستگاه را بررسی کنیم. 

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات