اپلیکیشن‌ هایی که در عنوان آن‌ها به قیمت اشاره‌ شود در اپ استور تأیید نمی‌شوند

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن‌هایی که در عنوان آن‌ها به قیمت اشاره شده باشد، از این پس در اپ‌استور تأیید نخواهند شد.
تبلیغات

به گزارش وینچربیت، اپل به‌تازگی توسعه‌دهندگانی که در عنوان اپلیکیشن‌ به قیمت آن‌ اشاره کرده‌اند، بلاک می‌کند. از حدود یک ماه قبل اپلیکیشن‌هایی که در عنوان‌ آن‌ها از کلمه‌ی «free» یا سایر کلمات مربوط به قیمت استفاده شده است، امکان ثبت شدن در آیتیونز کانکت ندارند.

اپلیکیشن‌هایی که در نام آن‌ها از کلمه‌ی free استفاده شده است، پس از ارسال درخواست ثبت با پیغام زیر مواجه خواهند شد:

نام، آیکون، اسکرین‌شات یا پیش‌نمایش اپلیکیشن‌ شما نباید شامل اطلاعات مربوط به قیمت اپ‌ باشد.لطفا هر گونه جزئیاتی که به قیمت اپلیکیشن شما ربط دارد، از نام آن حذف کنید. این مورد شامل کلمه‌ی free یا تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده توسط شما می‌شود. اگر می‌خواهید قیمت یا تخفیف‌های خود را به اطلاع کاربران برسانید؛ این مورد را در بخش توضیحات اپلیکیشن ارائه دهید. برای تغییر قیمت اپلیکیشن خود می‌توانید از بخش Pricing and Availability در آیتیونز کانکت استفاده کنید.

یکی از سخنگویان اپل در گفت‌وگو با وب‌سایت وینچربیت این تغییر را تأیید کرده، ولی از بیان هرگونه جزئیات در این مورد خودداری کرده است.

باید اشاره کنیم که در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی مثل «Where's my water? Free» و «Doodle Jump FREE» همچنان در اپ‌استور وجود دارند و به همین دلیل می‌توان گفت تغییر جدید مورد بحث فقط برای اپلیکیشن‌هایی که جدیدا در این فروشگاه ثبت می‌شوند، اعمال‌ می‌شود و احتمالا به مرور زمان این تغییر بر تمامی آیتم‌های موجود در اپ‌استور نیز اعمال خواهد شد.

حال که صحبت در مورد اپ‌استور به میان آمد، بد نیست اشاره کنیم که ظاهرا اپل به‌اشتباه اپلیکیشن مربوط به ارسال اطلاعات پهپادهای آمریکا را برای انتشار در فروشگاه خود تأیید کرده است.

اپلیکیشن مورد اشاره که قبلا ده‌ها بار برای انتشار در اپ‌استور رد صلاحیت شده بود، امروز صبح سرانجام در این فروشگاه قرار گرفت؛ ولی چند ساعت پس از تأیید شدن توسط اپل، حذف شد. به همین دلیل گفته می‌شود تأیید شدن این اپلیکیشن به‌طور تصادفی و اشتباهی صورت گرفته است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات