امتیاز پردازنده اکسینوس 8895 گلکسی اس 8 در گیک‌بنچ منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی نتیجه‌ی بنچمارک پردازنده اکسینوس 8895 گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ در Geekbench منتشر شده است.
تبلیغات

همان‌طور که اطلاع دارید، گوشی هوشمند Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus شرکت سامسونگ دیروز طی مراسمی ویژه معرفی شدند. امروز هم رونالد کوانت امتیاز گیک‌بنچ (Geekbench) گلکسی اس 8 را در توییتر منتشر کرده است. زومیت را همراهی کنید.

نرم‌افزار گیک‌بنچ نصب‌شده در گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ کوانت یا کسی که بنچمارک را انجام داده است و سپس اسکرین‌شات‌های مربوط به آن را برای کوانت ارسال کرده، امتیاز ۱۹۴۵ در حالت تک‌هسته‌ای و امتیاز ۶۳۱۲ در حالت چندهسته‌ای کسب کرده است. به خاطر داشته باشید که نتایج به‌دست‌آمده مربوط به گلکسی اس ۸ مجهز به پردازنده‌ی مرکزی اکسینوس ۸۸۹۵ و پردازنده‌ی گرافیکی Mali G71MP20 هستند. گلکسی اس ۸، نسخه‌ی دیگری هم دارد که از پردازنده‌ی Snapdragon 835 بهره می‌برد.

تاکنون مطالب پرباری درباره‌ی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ منتشر شده است. این دو گوشی هوشمند اساسا از نظر طراحی و بیشتر مشخصات سخت‌افزاری مشابه هم هستند و فقط اندازه‌ی گلکسی اس ۸ پلاس بزرگ‌تر از گلکسی اس ۸ است. همچنین با توجه به اندازه‌ی بزرگ‌تر نسخه‌ی پلاس، باتری بزرگ‌تری در آن به کار رفته است. همان‌طور که قبلا اشاره شد، هردو گوشی یادشده دارای دو نسخه هستند و با دو تراشه‌ی سیستم روی یک چیپ (SoC) اسنپدراگون 835 یا Exynos 8895 که تقریبا قدرت مشابهی دارند، به فروش خواهند رسید. گلکسی اس ۸ از صفحه نمایش ۵.۸ اینچی سوپر امولد با حداکثر رزولوشن ۱۴۴۰×۲۹۶۰ بهره می‌برد؛ در حالی که گلکسی اس ۸ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی سوپر امولد است که از رزولوشن مشابه گلکسی اس ۸ استفاده می‌کند.

بنچمارک گلکسی اس 8
مقاله‌های مرتبط:

    گوشی‌های هوشمند یادشده با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی قابل افزایش ۶۴ گیگابایتی و اندروید 7 نوقا عرضه می‌شوند. رابط کاربری UI سامسونگ هم طبق معمول در هردو گوشی نصب و با سیستم عامل اندروید ۷ یکپارچه شده است. هردو گوشی گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی اس ۸ از فلز ساخته شده‌اند. از روز ۱ اردیبهشت‌ماه (۲۱ آوریل) امکان خرید کهکشانی‌های جدید سامسونگ فراهم خواهد شد و کاربران ساکن ایالات متحده‌ی آمریکا از امروز می‌توانند اقدام به پیش سفارش آن‌ها بکنند. این دو گوشی هوشمند در سراسر فروشگاه‌های اصلی آمریکا و برخی از خرده‌فروشی‌ها در دسترس خواهند بود. شرکت سامسونگ هیچ‌گونه جزئیاتی درباره‌ی قیمت و زمان در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند خود در سایر نقاط جهان منتشر نکرده است. با این حال برخی از منابع قبلا جزئیات مربوط به در دسترس قرار گرفتن دو گوشی یادشده را منتشر کرده‌اند. برای مثال، کاربران می‌توانند از طریق اپراتور وودافون بریتانیا اقدام به پیش سفارش گلکسی اس ۸ بکنند.

    به نظر شما قدرت پردازشی گلکسی اس ۸ سامسونگ برای شکست رقبا کافی است؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات