بلکبری آئورورا معرفی شد: اندروید 7.0 و نمایشگر ۵.۵ اینچی

جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
محصول جدید بلک‌بری که بلک‌بری آئورورا نام دارد، مجهز به تراشه اسنپدراگون 425 است و در ۲۴ فروردین ۹۶ به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

بلک‌بری با کمپانی‌های مختلفی قرارداد بسته است تا محصولاتش را بسازند. از میان این کمپانی‌ها، تی‌سی‌ال شناخته‌شده‌تر است؛ اما کمپانی دیگری نیز به نام PT Tiphone Mobile وجود دارد که با بلک‌بری قرارداد بسته است و می‌خواهد محصولات بلک‌بری را تحت برند بلک‌بری Merah Putih به بازار عرضه کند.

تی‌سی‌ال در نمایشگاه MWC 2017 همراه با نمایندگان کمپانی بلک‌بری از گوشی هوشمند جدیدی به نام بلک‌بری KEYone رونمایی کرد که انتظار می‌رود در ماه آوریل عرضه شود.

در این بین، محصولی نیز از برند بلک‌بری Merah Putih معرفی شده است که بلک‌بری آئورورا نام دارد. طبق گفته مسئولان، این گوشی هوشمند در ۲۴ فروردین ۹۶ به بازار عرضه خواهد شد.

بلک‌بری آئورورا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است و از نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. در زیر قاب این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 425 استفاده شده است و از امکاناتی مانند باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت حافظه رم و قابلیت اتصال دو سیم‌کارت میکرو برخوردار است.

بلکبری آرورا

تلفن هوشمند بلک‌بری آئورورا از ابعاد ۱۵۲ در ۷۶.۸ در ۸.۵۵ میلی‌متر و وزن ۱۷۸ گرم بهره می‌برد. انتظار می‌رود این محصول با قیمت ۳۵۰ دلار در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات