انتقاد مؤسس تلگرام از تیم کوک به دلیل تأخیر در انتشار آپدیت جدید تلگرام

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پاول دورُف، مؤسس تلگرام در توییتر رسمی خود، با منشن کردن تیم کوک از این کمپانی به دلیل تأخیر در تأیید و انتشار نسخه‌ی جدید تلگرام انتقاد کرد.
تبلیغات

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش در مطلب «مکالمه صوتی تلگرام به مرحله آزمایشی رسید» خبر از اضافه شدن تماس صوتی به اپلیکیشن تلگرام در بروزرسانی بعدی دادیم. شنیده‌ها در آن زمان نشان از انتشار این بروزرسانی تا قبل از سال نوی شمسی داشتند؛ اما این اتفاق رخ نداد و تا امروز نیز خبری از نسخه جدید تلگرام نیست. حال دلیل این تأخیر مشخص شده است و اکانت رسمی تلگرام و همچنین مؤسس این اپلیکیشن مقصر این تأخیر را، روال آهسته‌ و سؤال‌برانگیز اپل برای تأیید نسخه‌ی آی‌او‌اس این بروزرسانی اعلام کرده‌اند.

کانال رسمی تلگرام امروز اعلام کرد که یک بروزرسانی بزرگ برای این اپلیکیشن در راه است (احتمالا  تماس صوتی)؛ اما در حال حاضر بیش از ۱۰ روز است که به دلیل تأخیر اپل در بررسی و تأیید نسخه‌ی آی‌او‌اس، در حالت «in Review» باقی مانده است و انتشار آن را مرتب با تأخیر مواجه می‌کند.

.

پاول دورُف، مؤسس تلگرام نیز در توییتر رسمی خود، با منشن کردن تیم کوک از کمپانی اپل انتقاد کرده است و این تأخیر را برای یک کمپانی بزرگ همچون اپل نشان از ضعف مدیریتی دانسته است. متن توییت او به شرح زیر است:

 اپل، یک کمپانی با ارزش ۷۵۰+ میلیارد دلار و بیش از ۱۱۵ هزار کارمند، هفته‌ها زمان نیاز دارد تا یک بروزرسانی ساده تلگرام را بررسی و تأیید کند. آیا ضعف مدیریت در کار است؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات