قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت 7 ریفربیشد فاش شد

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سامسونگ قصد دارد نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 را به قیمت ۳ الی ۵ درصد کمتر نسبت به نسخه اصلی عرضه کند.
تبلیغات

مدتی پس از اینکه گلکسی نوت 7 توسط سامسونگ از سطح بازار جمع‌آوری شد، شایعاتی فضای مجازی را پر کرد مبنی بر اینکه کمپانی کره‌ای می‌خواهد نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 را روانه بازار کند. حال، سامسونگ این موضوع را تأیید کرده است و می‌خواهد نوت 7 را در بعضی از بازارهای دنیا عرضه کند.

سامسونگ به قیمت یا زمان عرضه این نسخه اشاره‌ای نکرد و بازارهایی که نوت 7 ریفربیشد را دریافت می‌کنند نیز مشخص نشد.

حال، گزارش جدیدی منتشر شده است که در آن به زمان و قیمت نوت 7 ریفربیشد اشاره می‌شود. نوت 7 در ماه ژوئن در بازارهای هند، ویتنام، آفریقا و چند بازار دیگر که به نام آن‌ها اشاره نشده است، عرضه خواهد شد. در بازارهای ذکرشده به قیمت محصولات توجه بیشتری می‌شود. البته ناگفته نماند که امنیت نیز اهمیت دارد و سامسونگ گفته است که نسخه ریفربیشد از امنیت به‌مراتب بالاتری برخوردار است.

در گزارش به قیمت این محصول نیز اشاره شده است که طبق آن، انتظار می‌رود نسبت به نسخه اصلی بین ۳ الی ۵ درصد ارزان‌تر باشد. برای نسخه ریفربیشد، قیمتی که سامسونگ مد نظر دارد کمی بالا است؛ اما سامسونگ باور دارد که قیمت در فروش این نسخه تأثیرگذار نخواهد بود.

سامسونگ برای فروش نسخه ریفربیشد با مشکلات قانونی نیز روبه‌رو است. طبق قوانین کره جنوبی، ترکیبات فلزی به‌کاررفته در گوشی هوشمند باید بازیافت و دوباره تولید شوند که همین امر باعث می‌شود هزینه نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 بالا برود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات