شیائومی می 6 احتمالا فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی متری است

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات جدید، ممکن است شیائومی می 6 فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری باشد و همراه با یک هدست بلوتوث عرضه شود.
تبلیغات

یکی از شایعاتی که در مورد گوشی هوشمند شیائومی می 6 در فضای مجازی پخش شده، حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در آن است. این در حالی است که عرضه ایرفون‌ می پیستون پرو ادامه خواهد داشت. البته کمپانی قصد دارد یک ست جدید ایرباد بلوتوث عرضه کند.

انتظار می‌رود محصول جدید شیائومی هم‌زمان با عرضه اسنپدراگون 835 کوالکام در ماه آوریل عرضه شود که البته این تغییرات بر میزان فروش این محصول تاثیرگذار خواهد بود.

این شایعات، از طریق شبکه جامعه مجازی ویبو رسانه‌ای شده و همراه با چند تصویر از هدست بلوتوث جدید شیائومی است که در سایت رسمی کمپانی چینی منتشر شده است. در این اطلاعات به قیمت هدست بلوتوث جدید شیائومی اشاره می‌شود که در حدود ۱۰۱ دلار قیمت خواهد داشت. این هدست که شیائومی می بلوتوث نام دارد، شبیه به ایرپاد اپل است که همراه با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه شد.

با این حال، وجود این هدست لزوما به معنی این نیست که شیائومی می 6 فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خواهد بود و ممکن است به‌عنوان یک وسیله جانبی مستقل، هم‌زمان با جدیدترین پرچم‌دار شیائومی عرضه شود.

یک کاربر ویبو پستی در حساب کاربری خود قرار داده است که در‌ آن می‌شود تصویری از قاب می 6 مشاهده کرد و در آن جایگاهی برای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری تعبیه نشده است. البته مشکلی که در تصویر منتشرشده می‌توان یافت، جایگاه فلش ال‌ای‌دی است که صحت این تصویر را به چالش می‌کشد.

طبق تصاویری که از شیائومی می 6 منتشر شده است، جایگاه فلش ال‌ای‌دی در سمت راست خواهد بود؛ اما در تصاویری که به‌تازگی در ویبو قرار گرفته، جایگاه فلش ال‌ای‌دی در سمت چپ است.

در هر صورت، هنوز مطمئن نیستیم شیائومی به جمع کمپانی‌هایی که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را از محصولاتشان حذف کرده‌اند، بپیوندد.

شیائومی می 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات