دیزل، هوگو باس و تامی هیلفیگر ساعت هوشمند با اندروید ور 2.0 معرفی کردند

دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در نمایشگاه BaselWorld کمپانی‌های دیزل، هوگو باس و تامی هیلفیگر ساعت‌های هوشمندی مبتنی بر اندروید ور 2.0 معرفی کردند.
تبلیغات

همانطور که انتظار می‌رفت، هوگو باس و تامی هیلفیگر ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور 2.0 معرفی کردند. البته خبر هیجان‌انگیز، معرفی ساعت هوشمند توسط کمپانی دیزل بود.

هر سه ساعت هوشمند در نمایشگاه BaselWorld معرفی شدند و اواخر سال میلادی به بازار عرضه خواهند شد. البته به غیر از قیمت و تعدادی تصویر، اطلاعات دیگری در مورد این محصولات منتشر نشده است.

با این حال، گفته می‌شود ساعت هوشمند دیزل آن (Diesel On) از طراحی مقاومی بهره می‌برد. این محصول از تراشه اسنپدراگون ور 2100 برخوردار است و با برچسب قیمت ۳۲۵ دلاری روانه‌ی بازار می‌شود. متأسفانه در مورد جزئیات سخت‌افزاری و گزینه‌های ارتباطی این ساعت هوشمند اطلاعاتی در اختیار نداریم.

ساعت هوشمند هوگو باس

محصول هوگو باس، تاچ نام دارد. تاچ اولین ساعت هوشمند هوگو باس است و از بدنه استیل ضد زنگ بهره می‌برد. بندهای این ساعت هوشمند قابل تعویض هستند و به‌ لطف چیپ ان‌اف‌سی با اندروید پی سازگار است. از معایب تاچ می‌توان به نبود سنسور سنجش ضربان قلب اشاره کرد. این ساعت هوشمند در ماه آگوست به قیمت ۳۹۵ دلار عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند تامی هیلفیگر

ساعت هوشمند تامی هیلفیگر TH24 نیز از تراشه اسنپدراگون ور 2100 برخوردار است؛ اما فاقد چیپ ان‌اف‌سی و حسگر سنجش ضربان قلب است. این ساعت هوشمند اواخر سال ۲۰۱۷ با برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری روانه بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات