میشلین برای ساخت تایرهای آلپاین A110 بیش از دو سال زمان صرف کرده است

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مشهور میشلین، در ساخت تایرهای خودروی جدید آلپاین همکاری داشته است. به گفته‌ی میشلین، این شرکت بیش از دو سال زمان برای ساخت این تایرها صرف کرده است.
تبلیغات

آلپاین با معرفی یک محصول کاملاً جدید به نام A110 مجدداً به نمایشگاه خودروی ژنو امسال بازگشت. این خودروی اسپرت فرانسوی که برای رقابت با آلفا رومئو 4C و پورشه کیمن ساخته شده است، از تایرهای مخصوصی بهره می‌برد که برای ساخت آن‌ها زمان زیادی صرف شده است.

توسعه‌ی این تایرها که روی رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی ۲۰۵/۴۰ جلو و ۲۳۵/۴۰ عقب قرار می‌گیرند، برای میشلین دو سال زمان برده است. مهندسان این شرکت تایرهای یادشده را برای بیش از ۳ هزار کیلومتر در مرکز فناوری میشلین، پیست Charade در فرانسه و شرکت مهندسی Idiada در اسپانیا مورد آزمایش قرار داده‌اند.

آلپاین A110

پیر شاپو، مهندس ساخت این تایر در میشلین، می‌گوید:

جاه‌طلبی‌های مهندسان آلپاین ما را بر آن داشت تا تایرهای کاملاً پیشرفته‌ای تولید کنیم. از این‌رو، این تایرها کاملاً با ظاهر و وجهه‌ی آلپاین جدید هماهنگ هستند. آگاهی از چگونگی ترکیب یک حالت اسپرت در شرایط دشوار و همچنین حفظ چالاکی خودرو همراه با ایمنی آن در زمین‌های خیس از چالش‌های ساخت این تایرها بود.

تایرهای جدید میشلین با نام Pilot Sport 4، دارای کشش بالایی در جاده‌های لغزنده هستند. آلپاین قرار است برای تمامی ۱۹۵۵ دستگاه A110، از نسخه‌ی لوکس این تایرها استفاده کند. قیمت اعلام‌شده برای این تایرها در حدود ۲۱۱۵ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات