کامپیوتر گیمینگ کورسیر برای فروش آماده‌ شده است

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کامپیوتر گیمینگ کورسیر با قیمت ۲۰۰۰ یورو و مجهز به کارت گرافیک GTX 1070، پردازنده Core i7-770K و ۱۶ گیگابایت رم DDR4 معرفی شد.
تبلیغات

اولین کامپیوتر گیمینگ کورسیر با دو پیکربندی مختلف برای فروش ارائه شده است. هر دو پیکربندی با کیس مشکی‌رنگ ارائه می‌شوند و از پردازنده کبی لیک Intel Core i7-7700K، مادربرد با تراشه Z270 و ۱۶ گیگابایت رم DDR4 بهره می‌برند. تنها تفاوت این پیکربندی‌ها در کارت گرافیک و حافظه‌ی ذخیره‌سازی است.

مدل استاندارد Corsair One از کارت گرافیک GTX 1070 به‌علاوه ۲۴۰ گیگابایت حافظه‌ی SSD بهره می‌برد و حافظه‌ی ذخیره‌سازی دوم آن هارددیسک ۱ ترابایتی است. مدل گران‌قیمت‌تر، Corsair One Pro با کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080 است که از خنک‌کننده‌ی مایع ویژه بهره می‌برد و ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن دو برابر مدل Corsair One، یعنی ۴۸۰ گیگابایت حافظه SSD و ۲ ترابایت هارددیسک است. این پیکربندی ۲۴۹۹ یورو قیمت دارد.

در بعضی بازارها مدل Corsair One Pro با پیکربندی متفاوت و قدرتمندتری عرضه خواهد شد. در این پیکربندی حافظه‌ی ذخیره‌سازی دوم حذف ‌شده و حافظه‌ی ذخیره‌سازی اول به یک نمونه‌ی SSD با ظرفیت ۹۶۰ گیگابایت افزایش پیدا کرده است. کارت گرافیک GTX 1080 نیز با مدل قدرتمندتر GTX 1080 Ti جایگزین شده است.

تمام پیکربندی‌ها از ویندوز 10 نسخه خانگی بهره می‌برند.

مشخصات سیستم کورسیر

corsair pc

پردازنده Core I7-7700k کامپیوتر گیمینگ کورسیر قابلیت اورکلاک دارد و یکی از بهترین رم‌های موجود در بازار نیز در این سیستم به کار رفته است. قابلیت انجام بازی‌ها در وضوح تصویر 4K در این سیستم وجود دارد و از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند. سیستم Corsair One در حالت کاری فقط ۲۰ دسی‌بل صدا تولید می‌کند که صدای بسیار کمی محسوب می‌شود.

نظر شما در ارتباط با پیکربندی سیستم گیمینگ کورسیر و قیمت آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات