کورسیر از رم Vengeance RGB DDR4 رونمایی کرد

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رم‌های جدید DDR4 Vengeance شرکت کورسیر از ال‌ای‌دی رنگی RGB بهره می‌برند.
تبلیغات

رم‌های جدید سری Vengeance برند کورسیر، از ال‌ای‌دی RGB استفاده می‌کنند که برای نورپردازی به سیم نیازی ندارند. سخنگوی این شرکت در مورد نحوه‌ی کارکرد نورپردازی بدون سیم اعلام کرده است:

برای ارتباط با ماژول از SMBUS استفاده می‌کنیم. این موضوع به پشتیبانی بایاس مادربرد نیاز دارد، Corsair در حال مذاکره با شرکت‌های بزرگ سازنده‌ی مادربرد است تا آن‌ها این قابلیت را به مادربردهای خود اضافه کنند.

شرکت Geil نیز در ماه می سال گذشته‌ی میلادی از رم‌های DDR4 خود رونمایی کرد که از نورپردازی RGB بهره می‌برند؛ اما برای این کار به سیم نیاز دارند. هرچند پس‌ از آن، این شرکت رم‌هایی را معرفی کرد که دیگر به سیم برای نورپردازی نیاز نداشته باشند. اکنون کورسیر نیز با رم‌های جدید خود، گزینه‌ای مناسب برای کاربران و به‌خصوص گیمر‌هایی به شمار می‌رود که اهمیت زیادی به ظاهر کیس و نورپردازی آن می‌دهند.

رم‌های کورسیر می‌توانند در هرلحظه یک رنگ داشته باشند، اما همچنین می‌توانند چهار حالت پویا به خود بگیرند:

۱- یک رنگ ثابت به ازای هر ماژول

۲- حالت تنفس

۳- حالت تغییر رنگ

۴- حالت رنگین‌کمان

شما با استفاده از نرم‌افزار لینک شده‌ی کورسیر می‌توانید نورپردازی را تغییر دهید. همچنین امکان نورپردازی فن‌های کیس Corsair، خنک‌کننده‌های مایع، منبع تغذیه و موارد بیشتر امکان‌پذیر است.

corsair

 این نورپردازی در عملکرد رم‌های Vengeance RGB DDR4 هیچ تأثیری ندارد. این ماژول‌ها در ۸ مدل ارائه می‌شوند، مدل ۸ گیگابایتی با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز و زمان‌بندی CL16 و مدل ۳۰۰۰ مگاهرتز با زمان بندی CL15 ارائه شده است. این رم‌ها سریع‌ترین رم‌های بازار نیستند، اما مدلی با فرکانس بالاتر برای سیستم‌های گیمینگ نیز طراحی‌ شده است. این ماژول‌ها از XMP 2.0 داخلی استفاده می‌کنند و این بدان معنا است که این رم‌ها در هرزمانی می‌توانند فرکانس و زمان‌بندی صحیحی داشته باشند.

کیت

تعداد ماژول

فرکانس

زمان‌بندی

قیمت

Vengeance RGB ۱۶GB

۲

۲,۶۶۶MHz

۱۶-۱۸-۱۸-۳۵

$۱۵۰

Vengeance RGB ۱۶GB

۲

۳,۰۰۰MHz

۱۵-۱۷-۱۷-۳۵

$۱۵۵

Vengeance RGB ۳۲GB

۴

۲,۶۶۶MHz

۱۶-۱۸-۱۸-۳۵

$۳۰۰

Vengeance RGB ۳۲GB

۴

۳,۰۰۰MHz

۱۵-۱۷-۱۷-۳۵

$۳۰۵

Vengeance RGB ۶۴GB

۸

۲,۶۶۶MHz

۱۶-۱۸-۱۸-۳۵

$۶۰۰

نظر شما در ارتباط با این رم‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات