موتو جی 5 آبی یاقوتی به بازار می‌آید

یک‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لنوو با همکاری موتورولا، موتو جی 5 را در قالب رنگ آبی یاقوتی به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

فاش کننده‌ی معروف، رولاند کوانت، تصاویری از موتو جی 5 منتشر کرده است که در آن رنگ آبی یاقوتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. او اعلام کرده است این تصاویر در واقع عکس‌های رسمی Moto G5 هستند؛ اما مشخص نکرده این تصاویر را از چه منبعی دریافت کرده است. متأسفانه در کنار تصاویر این گوشی هوشمند، خبر یا مطلبی در خصوص موارد دیگر نظیر زمان عرضه این رنگ جدید به بازار عنوان نشده است.

موتو جی 5 آبی رنگ از طراحی مشابه نسخه اصلی این محصول بهره می‌برد و مواردی مانند مکان قرار گرفتن کلید تنظیم صدا و کلید خاموش و روشن در قسمت سمت راست گوشی، همچنان بدون تغییر باقی مانده‌اند. علاوه بر این، محل قرار گرفتن سنسور دوربین و البته سنسور تشخیص اثر انگشت نیز بدون تغییر مانده است. هنوز مشخص نیست این رنگ جدید که از آن با عنوان Blue Sapphire یاد می‌شود، آیا برای موتو جی 5 پلاس هم عرضه خواهد شد یا نه؟

انتظار می‌رود مشخصات سخت‌افزاری موتو جی 5 آبی رنگ، مشابه با نسخه اصلی باشد. در این صورت، صفحه‌نمایش ۵ اینچی در کنار پردازنده اسنپدراگون 430 با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 505 از جمله مؤلفه‌های سخت‌افزاری این محصول خواهند بود. این محصول در قالب نسخه‌های مجهز به دو گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با امکان ارتقاء این فضا از طریق به‌کارگیری کارت حافظه جانبی (تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) به بازار عرضه خواهد شد.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی در کنار فلش LED از دیگر مشخصات موتو جی 5 است. در بخش جلوی گوشی از دوربین ۵ مگاپیکسلی برای به ثبت رساندن عکس‌های سلفی استفاده شده است. پشتیبانی از دو سیم‌کارت، باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با امکان شارژ سریع و اندروید 7.0 نوقا از دیگر مشخصات این محصول هستند که تا پیش از این تنها در دو رنگ طلایی و خاکستری به بازار عرضه شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات