دانلود تصویر پس زمینه اندروید O با وضوح بالا

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل اولین‌ نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید O را منتشر کرده است و حالا شما می‌توانید تصویر زمینه‌ی آن را با رزولوشن بالا دانلود کنید.
تبلیغات

اخیرا کمپانی گوگل اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید O را به‌طور عمومی منتشر کرده است و نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل نیز در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد. این اقدام باعث شده است هیجان و شور و شوق خاصی بین طرفداران اندروید به وجود بیاید.

نسخه‌ی پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید O را می‌توان روی این دستگاه‌ها نصب کرد: گوشی هوشمند گوگل پیکسل، گوشی هوشمند گوگل‌ پیکسل ایکس‌ال، تبلت پیکسل سی، گوشی هوشمند نکسوس ۶ پی، گوشی هوشمند نکسوس ۵ ایکس و پخش‌کننده‌ی نکسوس. اما در صورتی که شما یکی از محصولات یادشده را ندارید چه؟ در این شرایط شما از جمله افرادی خواهید بود که فعلا نمی‌توانید امکانات جدید این نسخه از اندروید را تست کنید؛ اما از آنجا که نسخه‌ی منتشرشده مخصوص توسعه‌دهندگان است، گوگل آن را برای کاربران عادی توصیه نمی‌کند. چراکه این ورژن پایداری مناسبی ندارد و نمی‌توان از آن برای انجام کارهای روزمره و همیشگی بهره برد. همچنین نباید چندان نگران این موضوع باشید؛ چراکه گوگل برنامه‌های خود را برای انتشار نسخه‌های بعدی این سیستم‌عامل  اعلام کرده است.

درهرحال اگر نمی‌توانید همین حالا اندروید O را روی دستگاه خود نصب کنید و برای این نسخه هیجان‌زده شده‌اید، می‌توانید با دانلود تصویر زمینه‌ی مخصوص اندروید O حال و هوای گوشی هوشمند یا تبلت اندروید خود را تا حدودی به این نسخه تغییر دهید.

در طی چند سال گذشته، گوگل همیشه سعی کرده است از سبک طراحی متریال خود بهره بگیرد و تصاویر زمینه‌ای با این سبک ایجاد کند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سبک طراحی متریال هم‌زمان با معرفی اندروید آب‌نبات‌چوبی معرفی شد و از آن موقع تاکنون این روش طراحی به سمت طبیعی شدن پیش رفته و از تصاویر ماهواره‌ای و نیز نمای دید پرندگان در تولید وال‌پیپرهای خود بهره گرفته است.

حال با انتشار نسخه‌ی اولیه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید O، گوگل دید خود را بالاتر و به خارج از فضا برده است. متأسفانه در حال حاضر فقط یک تصویر زمینه‌ی استوک از این نسخه‌ از اندروید O در دسترس قرار گرفته؛ اما همین یک عکس بسیار جذاب و تماشایی است. در زیر می‌توانید این تصویر زمینه‌ی جدید را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به این لینک در گوگل‌درایو این تصویر زمینه را با رزولوشن بالا دانلود کنید.

اندروید O

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات