گوشی های هوشمند غیرپیکسلی، گوگل اسیستنت را از امروز دریافت می‌کنند

پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل با انتشار ویدیویی در یوتیوب اعلام کرد که از امروز دستیار صوتی هوشمند Google Assistant را برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید مارشمالو و نوقا عرضه می‌کند.
تبلیغات

گوگل هفته‌ی گذشته در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا اعلام کرد که در آینده‌ی نزدیک قصد دارد دستیار صوتی هوشمند خود با نام گوگل اسیستنت را در اختیار بخش بزرگی از کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی قرار دهد. حال این کمپانی با انتشار ویدیویی در یوتیوب اعلام کرده است که از امروز با انتشار بروزرسانی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی که از نسخه‌ی مارشمالو و نوقا استفاده می‌کنند، امکان استفاده از گوگل اسیستنت فراهم خواهد شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی در ایالات متحده‌ی آمریکا در ابتدا و سپس کاربران این سیستم‌عامل در استرالیا، کانادا، بریتانیا و آلمان بروزرسانی جدید اندروید را دریافت خواهند کرد.

باید به این نکته اشاره کرد که اپلیکیشنی برای گوگل اسیستنت به منظور دانلود وجود ندارد و گوگل این قابلیت را از طریق انتشار یک بروزرسانی برای گوگل پلی سرویس در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. در صورتی که بروزرسانی مربوط به گوگل پلی سرویس را مشاهده کنید، پس از دریافت آن گوگل اسیستنت را روی گوشی‌ هوشمندتان خواهید داشت.

گوگل آماری را از تعداد گوشی‌های هوشمندی که می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند، ارائه نکرده و تنها به اضافه شدن گوگل اسیستنت به صدها میلیون دستگاه گوشی‌ هوشمند اندرویدی اشاره کرده است. برای استفاده از گوگل اسیستنت کافی است کلید Home روی گوشی‌ هوشمند را به‌صورت ممتد فشار داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات