سوناتا 2018 با ظاهری جذاب‌تر معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که هیوندای قصد دارد رنگ و لعاب جدیدی به سوناتا ۲۰۱۸ خود بدهد. طرح‌های اولیه‌ی منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نوید این تغییرات را داده‌اند.
تبلیغات

هیوندای را می‌توان یکی از خودروسازان موفق دانست. این شرکت کره‌ای که چندی است از برند لوکس خود با نام جنسیس رونمایی کرده است، اکنون قصد دارد شکل و شمایلی تازه به مدل‌های خوش فروش خود بدهد. ما اخیراً در نمایشگاه خودروی شیکاگو شاهد رونمایی از خودروی النترا GT با طراحی جدید بودیم و حالا نیز خبردار شده‌ایم که هیوندای قصد دارد نمونه‌ی اسپرت از خودروی سوناتا را روانه‌ی بازار کند.

هیوندای سوناتا

تصاویری از طرح‌های اولیه‌ی هیوندای سوناتا در شبکه‌های اجتماعی، ما را از تغییرات و به‌روزرسانی‌های جدید این مدل آگاه کرد. در این طرح اولیه سوناتای استاندارد به همراه مدل توربو با ظاهری اسپرت دیده می‌شوند. به‌علاوه، نسل‌های کنونی این خودرو نیز در تصویر قابل مشاهده‌ هستند و تفاوت‌های میان آن‌ها با نسل جدید کاملاً آشکار است.

هیوندای سوناتا 2017

هیوندای سوناتا ۲۰۱۷

طراحان هیوندای از ظاهر زیبای النترا و اکسنت در به‌روزرسانی سوناتا استفاده کرده‌اند. چراغ‌ها و جلوپنجره شباهت زیادی به دو مدل یادشده دارند. شاید بعدها بتوان این تغییرات را در طراحی داخلی نیز مشاهده کرد.

هنوز مشخص نیست که سوناتای جدید با به‌روزرسانی‌های فنی هم مواجه شده است یا خیر. طبق شنیده‌ها، هیوندای قصد دارد جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۶ سرعته‌ی کنونی را با یک جعبه‌دنده‌ی جدید ۸ سرعته جایگزین کند. ما همچنین می‌دانیم که بخش فنی هیوندای در حال ساخت یک پیشرانه‌ی توربوی خطی چهار سیلندر با حجم ۲ لیتر است؛ بنابراین، احتمال استفاده از چنین موتوری در نمونه‌های به‌روزشده‌ی سوناتا توربو و سوناتا اسپرت 2.0T وجود دارد.

هیوندای سوناتا 2.0T مدل 2017

هیوندای سوناتا 2.0T مدل ۲۰۱۷

سوناتای جدید در این سال و به‌عنوان مدل ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد. اگر چه هنوز خیلی زود است، اما احتمال حضور این مدل در نمایشگاه خودروی نیویورک در ماه آوریل امسال (بهار ۹۶) زیاد خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات