برنامه Quick Settings: دسترسی به میانبر تنظیمات در اندروید‌- زوم اپ

پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Quick Settings اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به میانبرهایی از تنظیمات اندروید دسترسی داشته باشید.
تبلیغات

یکی از پرکاربرد‌ترین بخش‌های گوشی‌های اندروید، میانبرهای موجود در استاتوس‌بار است؛ میانبرهایی که امکان روشن و خاموش کردن سریع وای‌فای، بلوتوث، GPS و‌... را می‌دهند. این میانبرها در طول روز می‌توانند کارهای مورد نظر ما را تا چند برابر سریع‌تر انجام دهند. تصور کنید قصد روشن کردن وای‌فای گوشی را دارید. برای این امر به‌طور معمول باید ابتدا به تنظیمات گوشی مراجعه کنید و بعد از رجوع به بخش WiFi، از داخل آن اقدام به روشن کردن وای‌فای کنید. یا در مثالی دیگر باید مسیر مشابهی برای روشن یا خاموش کردن بلوتوث طی کنید. اما به لطف میانبرهایی که در اندروید وجود دارند، می‌توانید تنها با یک لمس، تمام موارد گفته‌شده را به انجام برسانید. این میانبرها به‌طور پیش‌فرض و در اکثر گوشی‌های اندروید در بخش استاتوس‌بار و منوی نوتیفیکیشن‌بار وجود دارند؛ اما می‌توانید آن‌ها را به صفحه‌ی قفل خود نیز منتقل کنید تا از این پس حتی از لمس و مراجعه به نوتیفیکیشن‌بار گوشی نیز بی‌نیاز شوید و تمام میانبرها را در صفحه‌ی قفل خود در اختیار داشته باشید.

Quick Settings یکی از اپلیکیشن‌های اندروید است که برای این امر، یعنی انتقال میانبرهای تنظیمات به صفحه‌ی قفل طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید این میانبرها را به‌صورت ویجت به LockScreen منتقل کنید تا در کسری از ثانیه قادر به انجام تنظیمات مورد نظر خود با یک لمس باشید. از مواردی که توسط این برنامه می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت، می‌توان به Airplane Mode ،Mobile Datae ،Wi-Fi ،Flashlighte ،Ringtonee ،Vibratee ،Bluetoothe ،Screen auto-rotatee ،Hotspote ،Locatione ،Adaptive Brightnesse و Brightness اشاره کرد. علاوه بر میانبرهایی که به صفحه‌ی لاک‌اسکرین گوشی اضافه می‌شوند، می‌توانید برای دسترسی به این میانبرها به‌طور مستقل به اپلیکیشن Quick Settings نیز مراجعه کنید. حجم این برنامه تنها ۲ مگابایت است و برای اجرا به نسخه‌ی ۲.۳ یا بالاتر اندروید نیاز دارد. برای دانلود این برنامه و پیوستن به ۵۰۰ هزار کاربر آن، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبا و به‌روز برنامه
  • اضافه کردن ویجت تنظیمات به لاک اسکرین

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات