نسل بعدی پیکسل های گوگل با اسم مستعار muskie و walleye شناخته می شوند

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات برگرفته از کدهای پروژه‌ی AOSP گوگل نشان از این دارند که نسل بعدی پیکسل‌های گوگل با نام مستعار muskie و walleye شناخته می‌شوند.
تبلیغات

داده‌های برگرفته از Android Open Source Project اطلاعات جدیدی در مورد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل به دست داده‌اند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در AOSP Gerrit، شواهدی موجود است که نام مستعار نسل بعدی پیکسل‌های گوگل را نشان می‌دهد. بر این اساس، به نظر می‌رسد نام نسخه‌ی کوچک‌تر نسل بعدی پیکسل Muskie است. سال گذشته نیز پرچم‌دار مجهز به نمایشگر کوچک‌تر گوگل تا پیش از رونمایی رسمی با اسم مستعار Marlin شناخته می‌شد. البته نمی‌توان از امروز به‌طور قطع در مورد تعلق نام Muskie به پیکسل گوگل اظهار نظر کرد.

نام مستعار muskie برای نسل بعدی پیکسل

علاوه بر نام مستعار احتمالی پیکسل گوگل، اطلاعات دیگری در مورد این گوشی‌ هوشمند در دست نیست. انتظار می‌رود گوگل همچون سال ۲۰۱۶، استراتژی عرضه دو گوشی‌ هوشمند را در پیش بگیرد که شامل یک نسخه‌ مجهز به نمایشگر کوچک و دیگری با نمایشگر بزرگ است. پیش از این شایعه دیگری منتشر شده بود که نشان‌ از انتخاب اسم مستعار Walleye برای نسخه‌ی دیگر پیکسل گوگل با سایز بزرگ‌تر داشت.

در صورتی که تمایل داشته باشید به ریشه‌ی اسامی Muskie و Walleye پی ببرید، باید بدانید که این دو نام متعلق به دو نوع ماهی در آمریکای شمالی هستند، با این تفاوت که Walleye جثه‌ی بزرگ‌تری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات