تصویری از گوشی نوبیا زد 17 مینی با کلید هوم متفاوت فاش شد

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی عکس جدیدی از گوشی‌ نوبیا زد ۱۷ مینی منتشر شده است که کلید هوم آن را با فرم جدیدی نشان می‌دهد.
تبلیغات

دیروز تیزری از یک گوشی‌ هوشمند با برند نوبیا منتشر شد که نشان از دوربین دوگانه‌ی این محصول داشت و زمان معرفی آن ۲۱ مارس (یکم فروردین ۹۶) تعیین شده است. اما حالا مشخص شده که این گوشی در واقع نوبیا زد ۱۷ مینی نام دارد و احتمالا تمامی ویژگی فنی آن مشخص شده است.

امروز جزئیات جدیدی از این گوشی‌ هوشمند منتشر شده است. باید اشاره کنیم که این اطلاعات در قالب تصویر جدیدی که از گوشی نوبیا زد ۱۷ مینی فاش شده، به دست آمده است. با توجه به این عکس، محصول یادشده از نظر طراحی نکته‌ی خاصی ندارد و فقط می‌توان به حالت قرصی شکل دکمه‌ی هوم آن اشاره کرد.

از آنجا که پیش از این، دکمه‌ی هوم در گوشی‌های هوشمند نوبیا از نوع خازنی و به شکل دایره بود، تغییر این بخش در گوشی‌ هوشمند نوبیا زد ۱۷ مینی قابل توجه است. البته هنوز نمی‌دانیم آیا این دکمه قابل کلیک است یا خیر. همچنین پیش‌بینی شده که سنسور اثرانگشت در دکمه‌ی هوم این محصول تعبیه شده باشد؛ چراکه فعلا تصویری از بخش پشتی این محصول در دسترس نیست. مسلما طرفداران برند نوبیا از باقی ماندن دایره‌ی قرمز رنگ روی دکمه‌ی هوم این محصول خوشحال خواهند شد.

نکته‌ی دیگری که با توجه به این تصویر درمی‌یابیم، این است که گوشی‌ هوشمند نوبیا زد ۱۷ مینی همانند گوشی نوبیا زد ۱۱ از طراحی بدون حاشیه بهره نمی‌برد. البته این احتمال وجود دارد که طراحی بدون حاشیه برای مدل نوبیا زد ۱۷ معمولی در نظر گرفته شده باشد.علاوه بر این حاشیه‌های بالا و پایین در نوبیا زد ۱۷ می‌تواند کمتر از زد ۱۷ مینی باشد. در هر صورت در بخش جلویی گوشی‌ مذکور شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه‌ی صوتی هستیم.

به گفته منبع این خبر، کدنام گوشی‌ نوبیا زد ۱۷ مینی، M2 است، بنابراین محصول یادشده احتمالا به دوربین دوگانه‌ی پشتی شبیه به دوربین دوگانه‌ی گوشی آنر وی ۹ مجهز خواهد شد.

قیمت گوشی‌ مورد بحث نیز مشخص شده است. یک مدل نوبیا زد ۱۷ مینی از ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ بهره می‌برد و مدل دیگر آن به ۶ گیگابایت رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۳ مجهز شده است. قیمت این دو مدل به ترتیب ۱۴۹۹ یوان چین (حدود ۲۱۷ دلار آمریکا) و ۱۷۹۹ یوان چین (حدود ۲۶۰ دلار آمریکا) خواهد بود. علاوه بر این انتظار می‌رود مدل دیگری با ۴ گیگابایت رم و چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۵۳ در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات