iControlPad برای بازی های آیفون

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
ممکن است شما هم جزو دسته ای باشید که بازی کردن با صفحه لمسی آیفون برایتان خوشایند نباشد. این بار دوستداران آیفون دست به ابداع جدیدی زدند تا بازی‌های این گوشی نیز جذابیت بیشتری داشته باشد. توسط iControlPad به جای استفاده از صفحه لمسی آیفون می‌توانید دستگاه خود را به یک وسیله ای مشابه PSP تبدیل کرده و از بازی کردن با آن لذت ببرید.
تبلیغات

استفاده کردن از صفحه لمسی آیفون برای بازی خیلی خوشایند نیست و وجود یک GamePad می‌تواند این کمبود را جبران کند. این مژده را به شما می‌دهیم که به‌زودی iControlPad وارد خواهد شد.

IControlPad وسیله ای ست که آیفون قفل شکسته (JailBreak) را در بین گیره های دو طرف خود نگه میدارد. بدین‌ترتیب یک GamePad زیر آیفون به حالت LandScape قرار میگیرد و شما وسیله ای شبیه به Nintendo DS خواهید داشت. این Pad با یک کابل به آیفون متصل شده است.

این دستگاه در سال 2008 توسط "کریگ راسل" طراحی شده بود. ولی به علت کنترل ضعیف و اینکه توسط گوشی های مختلف قابل استفاده نبود مورد استقبال قرار نگرفت. در طراحی جدید این دستگاه، آیفون درون Pad قفل می‌شود و Pad نیز حالت ارتجاعی دارد. از خصوصیت ویژه این دستگاه: دو برابر کردن عمر باتری آیفون برای بازی است.

این دستگاه تحت گارانتی کمپانی Apple نیست. بدین معنا که بازی باید با توجه به کارایی دستگاه نوشته شده باشد و قفل گوشی نیز شکسته شده باشد تا بتوان برای بازی از این دستگاه استفاده کرد.

در صورتی که تمایل به خرید این دستگاه دارید، 3000 عدد از این دستگاه، در سپتامبر به فروش میرسد. همچنین شما می‌توانید با کلیک روی "iControlPad" وارد سایت شده و ایمیل خود را در لیست پیش خریداران ثبت کنید. هنوز قیمتی برای این وسیله اعلام نشده است.

شما در مورد iControlPad چه نظری دارید؟ در قسمت نظرات به ما اطلاع بدید: آیا این وسیله را برای موبایل خود تهیه خواهید کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات