اسکایپ از طریق ایمیل، تقویم و توییتر در دسترس است

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با آپدیت جدیدی که برای افزونه‌ی اسکایپ مرورگر گوگل‌ کروم منتشر شده، حالا امکان دسترسی به این سرویس از طریق ایمیل، تقویم‌ها و توییتر فراهم شده است.
تبلیغات

اگر از مرورگر کروم استفاده نمی‌کنید، اما از اسکایپ برای کار یا ارتباط با دوستان خود بهره می‌برید؛ به‌روزرسانی جدید افزونه‌ی این سرویس ارتباطی برای گوگل‌ کروم، دلیل بسیار خوبی است که از حالا به بعد از این مرورگر استفاده کنید. با آپدیت جدیدی که برای افزونه‌ی اسکایپ کروم منتشر شده، اکنون امکان برقراری آسان تماس‌های صوتی با این سرویس به روش‌های مختلفی در اختیار شما است و حتی از طریق ایمیل، تقویم یا توییتر خود می‌توانید این کار را انجام دهید.

در حال حاضر لینک‌های جدید فقط با دو نوع اپلیکیشن تقویم و سه نوع اپلیکیشن مدیریت ایمیل و نیز یک سرویس شبکه‌ی اجتماعی کار می‌کنند؛ تقویم اوت‌لوک مایکروسافت، سرویس ایمیل اوت‌لوک، سرویس ایمیل جیمیل، تقویم گوگل، سرویس اینباکس جیمیل و توییتر از جمله این اپلیکیشن‌ها هستند. برای ساختن یک لینک تماس اسکایپ در ایمیل، در بخش ارسال ایمیل می‌توان به این ابزار دسترسی پیدا کرد. بنابراین امکان ساخت لینک تماس صوتی اسکایپ در صفحه‌ی اصلی سرویس یادشده وجود ندارد. البته این محدودیت تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا افراد معمولا هنگام ارسال ایمیل برای مخاطبان خود به ایجاد لینک تماس اسکایپ احتیاج پیدا می‌کنند. پس از به‌روزرسانی افزونه‌ی اسکایپ مرورگر کروم، در بخش پاسخ به ایمیل دیگران، یک دکمه‌ی جدید ظاهر خواهد شد که با کلیک روی آن می‌توانید لینک مورد نظرتان را برای تماس صوتی اسکایپ ایجاد کنید.

ایده‌ی استفاده از اسکایپ در تقویم گوگل و تقویم اوت‌لوک نیز مشابه حالت قبل است؛ یعنی اگر بخواهید یک رویداد یا آیتم جدید در هر یک از این دو تقویم ایجاد کنید، یک دکمه‌ی جدید در این بخش مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آن می‌توانید لینک مکالمه‌ی صوتی اسکایپ ایجاد کنید. در نهایت در شبکه‌ی اجتماعی توییتر هنگامی که بخواهید توییت جدیدی منتشر کنید، مجددا دکمه‌ی جدیدی در کنار بخش تعیین موقعیت مکانی برای ایجاد لینک تماس اسکایپ در اختیار شما خواهد بود. در این حالت تمامی افرادی که قادر به دیدن توییت شما باشند، می‌توانند به‌راحتی و با کلیک روی لینک مخصوص تماس اسکایپ با شما ارتباط برقرار کنند. اگر از مرورگر گوگل کروم و سرویس اسکایپ استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم هر چه زودتر نسبت به نصب یا به‌روزرسانی افزونه‌ی اسکایپ اقدام کنید؛ چراکه پس از انجام این کار، استفاده این سرویس ارتباطی برای شما آسان‌تر خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات