برنامه CandyCons: آیکون های متریال با کیفیت HD - زوم اپ

جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
CandyCons یکی از بهترین آیکون پک‌ها در گوشی‌های اندروید است که با دارا بودن بیش از ۱۰۷۰ آیکون متریال، می‌تواند ظاهر گوشی شما را متنوع و زیباتر از همیشه کند.
تبلیغات

تغییر ظاهر و شخصی‌سازی گوشی‌های اندروید یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های این پلت‌فرم به‌حساب می‌آید که حتی بدون دسترسی روت نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی در زوم‌اپ برای تغییر آیکون‌ها معرفی کرده‌ایم؛ اما CandyCons یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه است که با دارا بودن یک ویژگی جالب، خود را از دیگر برنامه‌ها متمایز کرده است. اپلیکیشن‌هایی که تاکنون به معرفی آن‌ها پرداختیم، همگی مانند CandyCons دارای تعداد زیادی آیکون بودند؛ اما به دلیل این فراوانی، پیدا کردن آیکون اپلیکیشن مورد نظر به‌شدت سخت می‌شد و گاهی برای پیدا کردن یک آیکون به‌خصوص مجبور به‌ مرور ابتدا تا انتهای لیست می‌شویم. اما در CandyCons که دارای بیش از ۱۰۷۰ آیکون است، تمام موارد به‌صورت دسته‌بندی شده تنظیم شده‌اند تا بر اساس موضوع اپلیکیشنی که به دنبال آیکون آن هستید، بتوانید سریع‌تر نتیجه‌ی دلخواه را پیدا کنید. برای مثال اگر قصد تعویض آیکون بازی‌های خود را داشته باشید، می‌توانید به تب Game و اگر قصد تغییر آیکون اپلیکیشنی که ساخت گوگل است، دارید؛ می‌توانید به تب Google مراجعه کنید. مانند دو تب بالا، برای دیگر موضوعات نیز تب‌های مجزا تعبیه شده است تا بنا بر نیاز خود بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آیکون مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

اکثر آیکون‌های موجود در CandyCons دارای حالت‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند تا بتوانید هرکدام را که بیشتر مورد پسندتان بود، به‌عنوان آیکون جدید برنامه یا بازی‌ها انتخاب کنید. نکته‌ی بسیار جالبی که وجود دارد، امکان درخواست آیکون از سازندگان برنامه است. توسط این بخش شما می‌توانید با ذکر نام اپلیکیشن مورد نظر، درخواست خود را برای توسعه‌دهندگان برنامه ارسال کنید تا در نسخه‌های بعدی، اقدام به اضافه کردن آن‌ها کنند. در کنار آیکون‌ها، والپیپر‌های مختلف و زیبایی نیز در برنامه وجود دارند تا علاوه بر محیط لانچر خود، تصویر زمینه را نیز تغییر دهید و گوشی خود را به‌طور گسترده‌تری تنوع ببخشید. CandyCons با حجم ۱۸ مگابایت برای اندروید ۴.۱ یا بالاتر منتشر شده است و از لانچرهای بسیاری همچون ova, Apex, ADW, Smart, Unicon, Action Launcher, Aviate, Go Launcher, Next, Holo launcher, Solo Launcher, KK Launcher, Atom Launcher و ... پشتیبانی می‌کند. برای دانلود برنامه اندروید Candy Cons و پیوستن به ۱ میلیون نفری که آن را از پلی‌استور دانلود کرده‌اند، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • دارا بودن بیش از ۱۰۷۰ آیکون HD
  • دسته‌بندی موضوعی آیکون‌ها
  • وجود والپیپرهای مجزا

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات