ال جی جی 6 نیمه اول اردیبهشت 96 به ایران می آید

یک‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
ال جی جی 6 از اردیبهشت سال آینده وارد بازار ایران می‌شود اما نسخه‌ای که وارد کشورمان خواهد شد، مجهز به برخی ویژگی‌ها بوده و برخی را نیز نخواهد داشت.
تبلیغات

ال جی جی 6، پرچمدار سال ۲۰۱۷ شرکت کره‌ای است که دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشون کواد اچ‌دی است و نکته‌ی جالب در مورد این پنل، نسبت ۱۸ به ۹ استفاده شده در آن است. 

این گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بوده و دارای ۴ گیگابایت رم نیز هست. اما نکته‌ی جالب در مورد این گوشی، مجهز شدن برخی از نسخه‌های آن به شارژ بی‌سیم و برخی دیگر به DAC چهارگانه است. 

نسخه پایه عرضه شده در ایران بدون DAC و شارژ بی‌سیم خواهد بود

بنابر اعلام دفتر ال‌جی در ایران، ال‌جی جی ۶ از نیمه اول اردیبهشت در ایران عرضه خواهد شد اما ال‌جی ایران در مورد قیمت گوشی اظهار نظری نکرده است. همچنین ال‌جی جی ۶ در ایران پیش فروش خواهد شد و احتمالا شرایط ویژه‌ای نیز برای علاقمندانی که پیش‌فروش کرده‌اند نیز در نظر گرفته می‌شود. اما جی ۶ در ایران در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی بدون DAC و شارژ بی‌سیم خواهد بود اما نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی مجهز به DAC چهارگانه است.

باید دید که ال‌جی با توجه به تاریخ عرضه که احتمالا چند هفته‌ای بعد از معرفی گلکسی اس ۸ خواهد بود، می‌تواند موفق شود یا خیر. نظر شما چیست؟ آیا مایل به خرید ال‌جی جی 6 هستید؟

دانلود 360P  |   دانلود 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات