با ون ۳۱۵ هزار دلاری برابوس آشنا شوید

یک‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ برابوس به سراغ یکی دیگر از محصولات مرسدس بنز رفته و با ایجاد تغییرات در آن، یک ون اشرافی ساخته است.
تبلیغات

زمانی که برابوس دست از تقویت پیشرانه‌های مرسدس بنز یا به‌روزرسانی خودروی Smart Fortwos می‌کشد، به سراغ تولید ون‌های کلاس بیزینس می‌رود. جدیدترین محصول برابوس یک ون کاملاً مجهز براساس مدل کنونی مرسدس بنز V-class است.

ون برابوس

در این ون بیزینس کلاس جدید، دو صندلی جلو با استفاده از یک دیواره‌ی پارتیشنی و یک پنجره‌ی شیشه‌ای با قابلیت تغییر شفافیت، از قسمت پشت جدا شده‌اند. یک تلویزیون ۴۰ اینچی روی شیشه‌ی جداکننده نصب‌شده و می‌توان از آن برای مشاهده‌ی برنامه‌های Apple TV، بازی پلی‌استیشن و سایر گجت‌های سرنشینان استفاده کرد. اگرچه چهار صندلی در قسمت پشت خودرو قرار دارد، درواقع تنها دو صندلی آن VIP هستند. این دو صندلی در مقابل تلویزیون قرار دارند و دارای گرم‌کن، سیستم تهویه و ماساژور هستند و می‌توانند از حالت صندلی به تخت‌های هواپیمایی تبدیل شوند. برابوس همچنین یک جفت صندلی تاشو در خودرو در نظر گرفته است که پشت جداکننده‌ی پارتیشنی و تلویزیون قرار دارند. این صندلی‌ها قابل تنظیم نیستند.

ون برابوس

هرکدام از دو صندلی VIP دارای کنترل‌پنل نصب‌شده در مقابل خود هستند. این پنل لمسی قابلیت کنترل هر چیزی از تغییر شفافیت پارتیشن شیشه‌ای و باز کردن پنجره‌ها گرفته تا روشن کردن چراغ‌های مطالعه و تلویزیون را دارد. سرنشینان همچنین می‌توانند از قهوه ساز، یخچال و بار موجود در ون استفاده کنند و از طریق یک شبکه‌ی انتقال داده‌‌ی LTE و روتر وای‌فای به اینترنت متصل شوند. از آنجایی‌ که هیچ‌کس دوست ندارد تا در حین کار با یک قهوه‌ی سرد یا یک نوشیدنی گرم مواجه شود، نگهدارنده‌های فنجان‌ در انتهای خود دارای گرم‌کن و سردکن هستند. پوشش تمامی سطوح این ون نیز از جنس چرم است.

ون برابوس

برابوس در این مدل از یک پیشرانه‌ی دیزلی ۲.۱ لیتری استفاده کره است. قدرت و گشتاور این پیشرانه به لطف تغییرات برابوس به ترتیب ۴۴ اسب بخار و ۷۰ نیوتون متر افزایش یافته است. پیشرانه‌ی جدید ۲۳۲ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتون متر گشتاور دارد. اگزوز ون برابوس نیز از نوع اسپرت است و با چهار سر اگزوز در سپر عقب جاسازی شده است. کیت بدنه و رینگ‌های آلومینیومی به همراه سپر جلوی آیرودینامیک به بهبود عملکرد برابوس در سرعت‌های بالاتر کمک می‌کنند. این استراحت‌گاه تشریفاتی سیار می‌تواند با سرعت حداکثر ۲۰۸ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. اگر به این ون علاقه‌مند شده‌اید باید بدانید که قیمت این محصول شگفت‌انگیز در بازار از ۳۱۵ هزار دلار آغاز می‌شود.

ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
ون برابوس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات