مانیتور فوق عریض و منحنی NEC با دقت QHD معرفی شد

جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
NEC از مانیتور ۳۴ اینچی با صفحه نمایش منحنی رونمایی کرد. برای اطلاع از جزییات با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برای انجام برخی کارها در کامپیوتر نیاز به صفحه نمایش بزرگ و چند قسمته دارید. ادیت تصویر و نظارت بر دوربین‌های امنیتی از مواردی است که نیاز به این نوع از مانیتورها دارد. NEC برای این موضوع راه حل مناسبی ارائه کرده است.

NEC

شرکت آمریکایی NEC از مانیتور فوق عریض MultiSync EX341R با صفحه‌ی نمایش منحنی رونمایی کرد. وضوح تصویر این مانیتور ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ و شعاع انحنای آن ۱۸۰۰ میلی‌متر است و از یک پنل SVA استفاده می‌کند. NEC اعلام کرد: «این مانیتور برای افراد تجربه بسیار خوبی به ارمغان می‌آورد.» زمان پاسخ‌گویی ۵ میلی‌ثانیه‌ای این مانیتور برای گیمرها زیاد مناسب نیست؛ اما برای افرادی که به‌صورت تفریحی بازی می‌کنند، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

EX341R از فناوری نور آبی کم و عدم پرش تصویر بهره می‌برد که درمجموع باعث کاهش خستگی چشم می‌شود. این مانیتور همچنین از ControlSync شرکت NEC بهره می‌برد که همگام با DisplayPort می‌تواند قابلیت استفاده هم‌زمان از چند صفحه‌نمایش و حالت تصویر در تصویر به همراه داشته باشد. این مانیتور دارای دو پورت HDMI، چهار پورت USB 3.0 و DisplayPort 1.2 I/O است.

NEC دو مدل از EX341R را به فروش می‌گذارد؛ یکی EX341R-BK و دیگری EX341R-SV-BK که از نرم‌افزار SpectraViewII برای «اطمینان از دقت و یکنواخت بودن رنگ‌ها» بهره می‌برد. قیمت مانیتور به ترتیب ۹۹۹ و ۱۱۴۹ دلار است و در ماه آتی برای فروش ارائه خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات