پانا به‌صورت رسمی نماینده EnGenius در ایران شد

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت پانا به‌صورت رسمی نماینده شرکت EnGenius شد تا زمینه فعالیت این شرکت در ایران را گسترش دهد.
تبلیغات

شرکت EnGenius که در بخش شبکه فعال است، با همکاری شرکت پانا فعالیت‌های خود در ایران را گسترش می‌دهد. این همکاری در مراسمی با حضور فعالان بازار شبکه، مدیران منطقه‌ای EnGenius و مدیران و کارکنان پانا، به‌صورت رسمی اعلام شد تا شرکت پانا نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش EnGenius در ایران نام بگیرد.

خانم چن از دفتر منطقه‌ای EnGenius در این مراسم گفت: «ما از اینکه در ایران حاضر شده‌ایم بسیار خرسندیم و ایران را یکی از بازارهای مهم در منطقه خاورمیانه  می‌دانیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم توسط پانا فعالیت خود را در ایران توسعه ببخشیم.»

مسئول منطقه‌ای شرکت انجنیوس درباره این شرکت توضیح داد: «شرکت EnGenius در بحث تجهیزات شبکه فعال است. فعالیت این شرکت در بخش تجهیزات شبکه بدون سیم و اکسس‌پوینت‌ها بیشتر از دیگر بخش‌های شبکه بوده است. این برند از لحاظ هزینه‌ای می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. ما در انجنیوس سرمایه‌گذاری‌های خوبی برای جذب بازار کرده‌ایم و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دادیم.»

بر اساس تحقیقات بازار گارتنر در بحث تجهیزات شبکه وایرلس در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۵، EnGenius حدود ۱۵ درصد از بازار را در اختیار داشته و از شرکت‌های HPE و CISCO بهتر کار کرده است.

مدیرعامل پانا نیز در این مراسم در مورد این شرکت توضیح داد: «شرکت پانا در سال ۱۳۸۰ کار خود را به‌صورت رسمی شروع کرد. این شرکت اهداف مهمی چون احترام به مشتری و فراهم کردن کالاهای باکیفیت و برند را سرلوحه کار خود قرار داده است. شرکت پانا به دو بخش LIFESTYLE و ENTERPRISE تقسیم شده است. در بخش لایف استایل برندهای مایکروسافت، لاجیتک، رپو و ریزر را به بازار ارائه می‌کند. در بخش اینترپرایز برندهای وسترن، سیگیت، بوفالو و برندهای دیگر ارائه می‌شدند که امروز برند انجنیوس نیز به سبد محصولات رسمی ما نیز اضافه می‌شود.»

 شرکت انجنیوس زیرمجموعه شرکت senao تایوان است که بیشتر در زمینه‌‌ی تلفن‌های بدون سیم کار می‌کند. شرکت انجنیوس در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و تا امروز در بخش‌های مختلف شبکه کار می‌کند. کارخانه این شرکت در تایوان است و محصولات در خاک تایوان تولید می‌شود. این شرکت بیشتر از ۱۵۰۰ نفر کارمند و با احتساب سوابق بخش شبکه senao بیش از ۲۰ سال تجربه در حوزه شبکه‌های کامپیوتری دارد. قیمت بالای شرکت‌های سیسکو، لینکسیس و دیگر رقبا سبب شده است که این برند بازار خوبی را برای خود پیدا کند و بتواند با کیفیت عالی و قیمت کم سهم بازار خوبی کسب کند.

دفتر منطقه‌ی خاورمیانه در دبی مستقر است. این شرکت در هتل‌های بسیاری سامانه‌های بدون سیم خود را نصب کرده‌ است که نمونه‌ی بارز آن در منطقه، هتل آزادی تهران است. این شرکت با مراکز علمی نیز فعالیت دارد که نمونه‌ی آن در کشور، دانشگاه تهران و دانشگاه امام صادق است. انجنیوس در پروژه‌های فضای آزاد هم شرکت کرده است که نمونه‌ی آن در راه‌آهن ایران است. بارزترین کار شبکه‌‌ی وایرلس شرکت انجنیوس در ایران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی اجرا شده است. مرکز خرید آرمان مشهد، مگامال تهران، پالادیوم تهران و کوروش تهران نیز از خدمات و اکسس پوینت انجنیوس استفاده می‌کنند.

به واسطه نرم‌افزار  ezMaster می‌توان تمام اکسس‌پوینت‌های نوترون شرکت انجنیوس را کنترل کرد. دستگاه‌های دیگر که در شبکه هستند ولی از این نرم‌افزار کنترل نمی‌شوند، گروه الکترون نام دارند.

سری نوترون انجنیوس در هتل‌ها، مراکز خرید، مراکز ورزشی سرپوشیده و سایر مراکز عمومی داخلی کاربرد دارد و سری الکترون در فضاهای باز و برقراری ارتباط در فاصله‌های دورتر به کار می‌رود. بحث فست رومینگ در اکسس پوینت‌های انجنیوس مطرح است تا در جابجایی بین اکسس پوینت‌ها در کمتر از ۵۰ میلی‌ثانیه این انتقال انجام شود. اکسس‌پوینت‌های WAVE2 انجنیوس تا ۱۷۳۳ مگابیت بر ثانیه سرعت انتقال داده ارائه می‌دهند.

محصولات شبکه‌ای شرکت انجنیوس در ایران تحت گارانتی شرکت پانا هستند و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت بین یک تا سه سال بر اساس محصول ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات