تصاویر جدید گوشی اکسپریا XA2 فاش شد

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
در حالی‌که هنوز چند هفته تا شروع کنگره‌ی جهانی موبایل زمان باقی مانده، تصاویر جدیدی از گوشی‌ هوشمند اکسپریا XA2 سونی فاش شده است.
تبلیغات

به‌تازگی چندین عکس جدید از گوشی‌ هوشمند اکسپریا XA2 سونی در چین رؤیت شده است. از آنجا که در MWC سال گذشته، شاهد رونمایی از گوشی هوشمند اکسپریا XA و دو گوشی دیگر از جانب سونی بودیم، انتظار می‌رود نسل دوم گوشی هوشمند یادشده به‌زودی و به‌احتمال زیاد در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017) در بارسلونا معرفی شود. در پایین این مطلب می‌توانید چهار تصویر واقعی و جدید از نسل دوم گوشی هوشمند اکسپریا XA مشاهده کنید. همان‌طور که می‌بینید، این محصول به دلیل حاشیه‌های کم نمایشگر خود، بلند به نظر می‌آید. اما گوشی هوشمند اکسپریا XA2 دارای حاشیه‌های نسبتا زیادی در بالا و پایین صفحه‌نمایش است و همین مشخصه باعث می‌شود ظاهر این دستگاه کمی عجیب‌وغریب باشد.

افزون بر آنچه گفتیم، در بخش پشتی گوشی هوشمند مورد بحث یک دوربین تکی تعبیه شده و درست زیر آن یک فلش ال‌ای‌دی در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد سونی قصد دارد همچنان از کلید‌های ناوبری نرم‌افزاری استفاده کند و این مورد در تصاویر محصول یادشده، به‌خوبی قابل مشاهده است. بنا به اعلام منابع، این دستگاه اکسپریا XA2 نام دارد. با توجه به سابقه‌ی سونی، احتمال اینکه گوشی‌ مورد اشاره با نام دیگری معرفی شود، وجود دارد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این کمپانی در نهایت تغییری در این نام اعمال خواهد کرد یا خیر. از جمله نام‌های دیگر پیش‌بینی‌شده برای این گوشی، می‌توان به اکسپریا XA (نسل دوم) یا اکسپریا XA مدل ۲۰۱۷ اشاره کرد. با توجه به تصاویر زیر می‌توان تأیید کرد که سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول، اندروید نوقا است و البته سونی مثل همیشه رابط کاربری اختصاصی خود را روی آن اعمال کرده است. انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی Helio P20 مدیاتک که از نوع هشت هسته‌ای است، بهره ببرد. افزون بر این، گفته می‌شود اکسپریا XA2 مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود. با توجه به شایعات و گزارش‌های منتشرشده در مورد اکسپریا XA2، دوربین پشتی این دستگاه ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۱۶ مگاپیکسلی است.

منبع این خبر در مورد ساخت این گوشی هوشمند هیچ جزئیاتی اعلام نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود این محصول بدنه‌ای از جنس فلز داشته باشد. اگر گفته‌های این منبع حقیقت داشته باشد، انتظار داریم گوشی هوشمند اکسپریا XA2 با قیمتی در حدود ۲۲۰۰ یوان چین (حدود ۳۲۰ دلار آمریکا) به فروش برسد. لازم به ذکر است که حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت خواهد بود. آنچه در این مطلب گفتیم، تقریبا تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر از اکسپریا XA2 سونی در دسترس داریم. انتظار می‌رود شرکت سونی این محصول را در اواخر ماه جاری به‌صورت رسمی معرفی کند. در زیر می‌توانید تصاویر جدید منتشرشده از گوشی هوشمند مورد بحث را مشاهده کنید.

xperia xa2

نظر شما در مورد گوشی‌ هوشمند اکسپریا XA2 سونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات