رنو کپچر 2017 پیش فروش اینترنتی می‌شود

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رنو کپچر 2017 از فردا چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه توسط ایران خودرو پیش فروش اینترنتی می‌شود.
تبلیغات

ایران خودرو به مناسبت سی و هشتمین سالروز انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، خودروی رنو کپچر مدل ۲۰۱۷ را به‌صورت اینترنتی پیش‌فروش می‌کند.

به گفته‌ی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، پیش‌فروش رنو کپچر مدل ۲۰۱۷ با تجهیزات جدید از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه امسال در سایت فروش اینترنتی این شرکت آغاز می‌شود.

مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در مورد این خودرو گفت: «رنو کپچر خودرویی به‌روز و باکیفیت است که در بازار خودروی ایران، تنها توسط گروه صنعتی ایران خودرو ارائه می‌شود. مدل ۲۰۱۷ رنو کپچر علاوه بر تجهیزات قبلی، صندلی‌های چرمی، کنسول میانی صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های جلو و شیشه‌های عقب و جانبی عقب تیره (دودی) دارد.»

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران با اشاره به استقبال مشتریان از رنو کپچر اعلام کرد: «برای پاسخگویی به نیازهای بازار، پیش‌فروش رنو کپچر با موعد تحویل تیر و مرداد ۹۶ از ۲۰ بهمن ماه آغاز خواهد شد. برنامه‌ریزی برای طرح‌های بعدی فروش و ارائه‌ی رنو کپچر نیز در دستور کار قرار دارد.»

بر این اساس برای تحویل رنو کپچر در ماه‌های تیر و مرداد ۹۶، مبلغ پیش پرداخت ۵۵ میلیون تومان است و سود مشارکتی سالانه ۱۸ درصد نیز در زمان تحویل به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که پیش فروش رنو کپچر تنها به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو انجام می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات