گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس رسما تست شد؛ معرفی احتمالی در ۲۸ بهمن

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌ هوشمند ردمی‌نوت ۴ ایکس (Redmi Note 4x) شیائومی به‌طور رسمی تست شده است و گفته می‌شود این محصول احتمالا در ۱۶ فوریه (۲۸ بهمن) معرفی خواهد شد.
تبلیغات

فستیوال تعطیلات بهاره در چین تمام شد و شرکت شیائومی که یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین محسوب می‌شود، حالا با دست پر از فصل تعطیلات برگشته است. این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند اقتصادی جدیدی از سری ردمی معرفی کند. اطلاعات این گوشی که ردمی‌ نوت ۴ ایکس نام دارد، تاکنون چندین بار در وب‌سایت‌های حوزه‌ی فناوری فاش شده است. علاوه بر این تصاویر رندر شده‌ای از این محصول توسط منابع مختلف منتشر شده است. ماه گذشته نیز این گوشی هوشمند در TENAA رؤیت شد و حالا شیائومی این گوشی را رسما تست کرده است. گفته می‌شود زمان احتمالی معرفی ردمی‌ نوت ۴ ایکس، ۱۶ فوریه (۲۸ بهمن) خواهد بود.

redmi note 4x

تیزر تبلیفاتی گوشی مورد بحث در حساب رسمی شیائومی‌ فونز در Weibo منتشر و توسط حساب ردمی‌فون در این شبکه‌ی اجتماعی بازنشر شده است. به نظر می‌رسد شیائومی برنامه‌هایی برای معرفی این گوشی‌ هوشمند به‌عنوان هدیه‌ای برای روز ولنتاین (۱۴ فوریه - ۲۶ بهمن) در سر دارد. در هر صورت درج عدد ۱۶ در تیزر تبلیغاتی مورد بحث می‌تواند نشان از زمان احتمالی معرفی ردمی‌ نوت ۴ ایکس باشد. 

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در رگولاتوری چین از گوشی ردمی‌ نوت ۴ ایکس، این محصول از نمایشگری ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره خواهد برد. پردازنده‌ی این دستگاه اسنپدراگون ۶۵۳ است و باتری آن ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این دستگاه احتمالا در دو مدل با رم و حافظه‌ی داخلی ۴ و ۳۲ گیگابایتی و رم و حافظه‌ی داخلی ۴ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در هر صورت حالا می‌دانیم گوشی‌ هوشمند جدید شیائومی به‌زودی معرفی می‌شود. گوشی‌های سری ردمی این کمپانی با برچسب قیمتی ارزان شناخته می‌شوند و گفته می‌شود ردمی‌ نوت ۴ ایکس نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات