تصاویر ساعت هوشمند ال جی واچ استایل فاش شد

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از ساعت‌ هوشمند مورد انتظار ال‌جی به نام واچ‌ استایل (LG Watch Style) منتشر شده است.
تبلیغات

تاکنون شایعات و اخبار بسیار زیادی در مورد ساعت‌های هوشمند ال‌جی منتشر شده است. بر اساس همین خبرها می‌دانیم ال‌جی در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) دو ساعت‌ هوشمند جدید با نام‌های ال‌جی واچ‌ اسپرت و ال‌جی واچ‌ استایل را با سیستم‌عامل اندروید وِر ۲.۰ معرفی خواهد کرد.

به لطف یکی از کارمندان بست‌بای حالا می‌توانیم پیش از رونمایی رسمی، شکل و ظاهر ساعت‌ هوشمند ال‌جی واچ‌ استایل را مشاهده کنیم. این دستگاه نمایشگری گرد دارد و یک دکمه فیزیکی در لبه‌ی سمت راست آن قرار داده شده است. عرض بند‌ این محصول به نظر از نوع استاندارد ۲۰ یا ۲۲ میلی‌متری است.

در پشت جعبه‌ی این ساعت‌ هوشمند، یک برچسب امنیت و در سمت دیگر آن کد‌نام دستگاه مورد بحث (LG-W270) به چشم می‌خورد. علاوه بر این اطلاعاتی در مورد اینکه ساعت ال‌جی واچ ماه گذشته در کره‌ی جنوبی تولید شد، روی جعبه دیده می‌شود و به همین دلیل می‌توان گفت توزیع این محصول شروع شده است.

ساعت‌ هوشمند ال‌جی واچ‌ استایل از ۵۱۲ مگابایت حافظه‌ی رم و یک باتری با ظرفیت ۲۴۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه ۱.۲ اینچی و از نوع P-OLED و رزولوشن آن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل خواهد بود. افزون بر آنچه گفتیم، این ساعت گواهی IP67 دارد و این یعنی ضدآب و گردوغبار است. این دستگاه همچنین مجهز به سنسور سنجش ضربان قلب خواهد بود ولی از شبکه‌های ۳جی و ۴جی پشتیبانی نمی‌کند و همچنین از جی‌پی‌اس و ان‌اف‌سی بی‌بهره است. با توجه به همین مشخصات می‌توان گفت این محصول احتمالا با قیمتی کمتر از ساعت ال‌جی‌ واچ اسپرت به فروش خواهد رسید. 

در زیر می‌توانید تصاویر جدید فاش شده از ال‌جی واچ‌ استایل را مشاهده کنید.

lg watch style

نظر شما در مورد ال‌جی واچ‌استایل چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات