تصویر قاب محافظ گلکسی اس 8 محل قرارگیری دوربین و اسکنر اثر انگشت را فاش کرد

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
امروز تصاویر جدیدی از دو قاب منتشر شده است که ظاهرا مربوط به گوشی‌های ۵.۷ اینچی گلکسی اس 8 و ۶.۲ اینچی گلکسی اس 8 پلاس هستند و این قاب‌ها اطلاعات جدیدی از پرچم‌داران جدید سامسونگ را فاش می‌کنند.
تبلیغات

با نزدیک شدن به نمایشگاه MWC 2017 روزبه‌روز شایعات در مورد پرچم‌داران سامسونگ افزایش می‌یابد و هرروزه اطلاعات جدیدی از این گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود؛ انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را در این نمایشگاه رونمایی کند و از آنجایی که اطلاعات دقیقی از ظاهر این گوشی‌ها منتشر نشده است، معمولا این اطلاعات با تصاویر منتسب به قاب‌های آن‌ها به بیرون درز می‌کند. تا به حال شایعات و خبرهای متنوعی در خصوص پرچم‌داران سامسونگ منتشر شده است که اطلاعات جزئی از شماتیک، لوازم جانبی و مشخصات آن‌ها را ارائه‌ می‌دهند. اخیرا نیز چند تصویر مربوط به قاب‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده است که اطلاعاتی از محل قرارگیری دوربین و اسکنر اثر انگشت نشان می‌دهد.

نکته‌ای که در این عکس‌ها جلب توجه می‌کند محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت است که پشت گوشی و در کنار دوربین قرار گرفته است. احتمال می‌رود سامسونگ با حذف حاشیه‌های بالایی و پایینی، ۹۰ درصد از قسمت جلویی این گوشی‌ها را کلا به نمایشگر اختصاص داده است. 

گلکسی اس 8

بر اساس این قاب‌ها، به نظر می‌رسد در سمت راست گوشی گلکسی اس 8 یک کلید مربوط به دستیار اختصاصی سامسونگ که با نام Bixby شناخته می‌شود، در نظر گرفته شده است. Bixby جایگزین کلید‌ قفل گوشی شده است که به صورت یکپارچه‌شده با حسگر اثر انگشت در پشت گوشی عمل خواهد کرد.

گلکسی اس 8

البته هنوز نمی‌توان اطلاعات سخت‌افزاری دقیقی از روی این تصاویر کسب کرد؛ اما بر اساس اطلاعات منتشرشده تا کنون، این گوشی‌ها از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، دارای دو نسخه‌ با ۴ گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی  بهره خواهند برد. احتمالا یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. این گوشی‌ها دارای درگاه USB-C هستند و انرژی خود را از یک باتری ۳۲۵۰ mAh تأمین می‌کنند. سامسونگ اعلام کرده است که در نمایشگاه MWC این گوشی‌ها را معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات