ساعت های هوشمند ال جی به همراه اندروید ور 2.0 روز ۲۰ بهمن معرفی می‌شوند

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند جدید کمپانی ال‌جی و سیستم‌عامل اندروید ور ۲.۰ زودتر از پیش‌بینی‌ها معرفی شوند.
تبلیغات

ایوان‌ بلس به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود یک بروزرسانی منتشر کرده است که در آن، زمان معرفی سیستم‌عامل اندروید پوشیدنی نسخه ۲.۰ و دو مدل از ساعت‌های هوشمند گوگل که توسط ال‌جی تولید شده‌اند، اعلام شده است. پیش از این، بلس مدعی شده بود این دو مورد روز ۹ فوریه (۲۱ بهمن) به‌صورت هم‌زمان رونمایی خواهند شد، اما حالا به نظر می‌رسد تاریخ معرفی به ۸ فوریه (۲۰ بهمن) تغییر یافته است. در زیر توییت ارسال‌شده توسط ایوان‌بلس را می‌خوانیم:

بروزرسانی: زمان معرفی دو ساعت هوشمند و سیستم‌عامل آن‌ها یک‌ روز زودتر یعنی ۸ فوریه خواهد بود.— Evan Blass (@evleaks) February 4, 2017

حال علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند که از مدل‌های کنونی این محصول چندان راضی نیستند، می‌توانند امیدوار باشند که این دو مدل جدید ساعت هوشمند و نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید پوشیدنی نظر آن‌ها را جلب کند. اگر به یاد داشته باشید، در انتشار نسخه‌ی ۲.۰ اندروید ور، تأخیر به وجود آمد که همین امر احتمالا باعث می‌شود پایداری این سیستم‌عامل افزایش یابد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه از سیستم‌عامل اندروید پوشیدنی، امکان استفاده از سیستم‌ اندروید پی است.

بنا به اعلام وب‌سایت اندروید پلیس، ساعت هوشمند ال‌جی واچ استایل ۲۴۹ دلار و مدل بزرگ‌تر یعنی ال‌جی واچ اسپرت که به LTE، NFC و جی‌پی‌اس هم تجهیز شده است، ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. البته بلس در توییت جدید خود اشاره‌ای به این موضوع نکرده است که آیا زمان عرضه‌ی این محصول به بازار (۱۰ فوریه)، همانند زمان معرفی آن یک روز زودتر خواهد بود یا خیر. در هر صورت زمان زیادی تا معرفی ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی باقی نمانده است و به‌زودی از امکانات و ویژگی‌های این محصولات و نیز اندروید ور ۲.۰ آگاه خواهیم شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات