مشخصات و قیمت هواوی پی 10 و پی 10 پلاس فاش شد

یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات و قیمت پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ هواوی یعنی P10 و P10 Plus اخیرا از یک منبع چینی فاش شده‌ است.
تبلیغات

یک سند اطلاعاتی مربوط به مشخصات و قیمت گوشی‌های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس، اخیرا منتشر شده و اطلاعات پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ این شرکت را تقریبا فاش کرده است. البته هیچ تأییدیه‌ای برای این سند منتشر نشده و مشخص نیست آیا این اطلاعات قانونی و اصلی هستند یا خیر.

با توجه به سند منتشرشده، Huawei P10 در سه نسخه عرضه خواهد شد. یکی از این نسخه‌ها مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که قیمت ۵۰۸ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. مدل بعدی با همان مقدار حافظه‌‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، قیمتی حدود ۵۹۵ دلار خواهد داشت. بالاترین مدل هواوی پی ۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قیمت ۶۸۲ دلار عرضه خواهد شد.

huawei p10

محصول دیگر هواوی که در این سند رؤیت شده است، Huawei P10 Plus نام دارد. این گوشی نیز در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه‌ی اول مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود که قیمت ۷۲۶ دلاری برای آن انتخاب شده است. نسخه‌ی حرفه‌ای‌تر مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود که قیمت ۸۲۸ دلار نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

هر دو محصول جدید هواوی با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل عرضه خواهند شد. پردازنده‌ی این دو گوشی Kirin 965 ساخت هواوی خواهد بود و برای دوربین از لنز دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی ساخت شرکت Leica استفاده شده است. دوربین سلفی هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، مجهز به لنز ۸ مگاپیکسلی است. با توجه به گزارش‌هایی که پیش از این در مورد این دو گوشی منتشر شده است، تنها تفاوت فیزیکی آن‌ها استفاده از صفحه‌نمایش تخت در P10 و صفحه‌نمایش خمیده در P10 Plus خواهد بود.

هر دو گوشی جدید هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ در تاریخ ۲۶ فوریه رونمایی خواهند شد. در این تاریخ محصولات معروف دیگر مانند سامسونگ گلکسی تب اس ۳، ال‌جی جی ۶ و محصولات متنوعی از نوکیا در MWC 2017 رونمایی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات