فبلت ناشناخته‌ای از سامسونگ در بنچمارک رؤیت شد

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
فبلت جدیدی از سامسونگ با نمایشگر ۵.۷ اینچی و حافظه رم ۳ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که حدس زده می‌شود مدل جدیدی از گلکسی On باشد.
تبلیغات

یک گوشی هوشمند جدید از برند گلکسی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است که از شماره مدل SM-G615F بهره می‌برد. اگر حدس ما درست باشد، این گوشی هوشمند درواقع مدل جدیدی از سری گلکسی On است که به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

به‌لطف اطلاعاتی که در بنچمارک قرار گرفته است، می‌توانیم بگوییم محصول جدید سامسونگ از مشخصات میان‌رده برخوردار است و توانسته در آزمایش تک‌هسته‌ای به امتیاز ۸۴۰ برسد و در امتیاز چندهسته‌ای نیز امتیاز ۳۴۲۶ کسب کند.

فبلت جدید سامسونگ که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود، قرار است از یک تراشه ساخت مدیاتک به نام MT6757 با معماری ۶۴ بیتی استفاده کند که مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرفیکی Mali-T880 MP2 است. از مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به رم ۳ گیگابایتی و نمایشگر ۵.۷ اینچی اشاره کرد که از پنل آمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند.

در گوشی هوشمند جدید سامسونگ از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. این دستگاه به دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است که البته انتظار می‌رود دوربین پشت این محصول از قابلیت‌های بیشتری برخوردار باشد و تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کند.

اگر اطلاعات ثبت شده در بنچمارک GFXBench متعلق به نسخه نهایی محصول جدید سامسونگ باشد، این گوشی هوشمند از چیپ NFC و سنسور سنجش ضربان قلب بهره نخواهد برد. سامسونگ تاکنون مدل‌های مختلفی از سری گلکسی On معرفی کرده است که آخرین آن‌ها به سپتامبر ۲۰۱۶ بازمی‌گردد؛ زمانی که کمپانی کره‌ای از دو گوشی هوشمند گلکسی On7 مدل 2016 و گلکسی On8 مدل 2016 رونمایی کرد.

هردو گوشی هوشمند از نمایشگر ۵.۵ اینچی استفاده می‌کردند که نشان می‌دهد محصول جدید سامسونگ از نظر ابعاد نمایشگر کمی بزرگ‌تر در نظر گرفته شده است. متأسفانه اطلاعات بیشتری در مورد این فبلت در اختیار نداریم؛ اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری از این محصول باشیم.

بنچمارک فبلت جدید سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات