سامسونگ برای تأمین باتری گلکسی اس 8 با موراتای ژاپن در حال مذاکره است

جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بنا بر شنیده‌ها سامسونگ در حال گفتگو با Murata Manufacturing ژاپن برای تولید باتری‌های مورد نیاز برای گلکسی اس ۸ است.
تبلیغات

گزارش Nikkei نشان از این دارد که سامسونگ در حال گفتگو با کمپانی ژاپنی Murata Manufactirung برای تولید باتری‌های مورد استفاده در گلکسی اس ۸ این کمپانی است.

سامسونگ در تابستان سال ۲۰۱۶ نسل جدید فبلت خود را با نام گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد، اما پس از عرضه‌ی این فبلت به بازار، مشکل باتری منجر به فراخوانی این گوشی هوشمند و در نهایت توقف تولید آن شد. سامسونگ با انتشار گزارشی که به ارائه‌ی نتیجه‌ی تحقیقات این کمپانی در رابطه با دلیل انفجار مربوط بود، سایز باتری و همچنین مشکلات موجود در فرایند تولید را دو علت اصلی انفجار گلکسی نوت ۷ سامسونگ نامید.

سامسونگ در گلکسی نوت ۷ از باتری‌هایی استفاده کرده بود که توسط دو کمپانی ‌Samsung SDI و Amperex Technology چین توسعه یافته بودند. نهایتا سامسونگ به دلیل مشکلات ایجادشده برای گلکسی نوت ۷ متحمل ضرری ۵.۳ میلیارد دلاری شد و این ضرر، ورای خدشه‌ای است که به برند سامسونگ و گلکسی نوت وارد آمد.

کُه دونگ جین، مدیر بخش موبایل سامسونگ در ماه ژانویه، همزمان با ارائه‌ی گزارش دلیل انفجار باتری گلکسی نوت ۷ اعلام کرد این کمپانی کره‌ای پروسه‌ای هشت مرحله‌ای برای جلوگیری از انفجار گلکسی نوت ۷ در دست دارد.

به نظر می‌رسد Murata برای تأمین باتری‌های مورد نیاز در گلکسی اس ۸ جایگزین کمپانی چینی خواهد شد که البته این موضوع بستگی به پیشرفت مذاکرات بین دو کمپانی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات