افزودن ویژگی چراغ های رنگی اعلانات به گوشی هوشمند موتو زد موتورولا

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین موتو ماد گوشی هوشمند موتو زد، چراغ‌های رنگی اعلانات را به حاشیه گوشی اضافه میکند.
تبلیغات

امروزه گوشی‌های هوشمند‌ بسیار شبیه به یکدیگر تولید می­‌شوند و تنها تفاوت‌هایی در مگاپیکسل دوربین یا قدرت پردازنده دارند. این موضوع منجر شده است که گوشی‌های هوشمند بی‌روح و سرد به نظر برسند. شرکت موتورولا در جهت متمایز کردن محصولات خود، تلاش کرده است با ارائه مادها یا ماژول‌های متنوع برای گوشی هوشمند موتو‌ زد گامی مؤثر در این زمینه بردارد. جدیدترین نمونه یک موتو‌ ماد مفهومی به نام Edge است که با استفاده از نوار ال‌ای‌دی در حاشیه گوشی، اعلانات مختلف گوشی را با رنگ‌های متفاوت نمایش می‌دهد.

موتوزد اج

طیف رنگ‌های متفاوت یادآور گوشی بلک‌بری است که کاربر را قادر می‌ساخت برای تماس‌های ورودی یا پیام‌های رسیده از سوی افراد مشخص، رنگ‌هایی دلخواه انتخاب کند. سیستم موتو ماد اج کمی پیچیده‌تر است و شخصی‌سازی رنگ‌های آن بر اساس برنامه ارسال‌کننده اعلان و به کمک آرایه‌ای غنی از رنگ‌ها و الگوهای متنوعِ درخشش انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید از این مورد جهت نمایش کاهش توان باتری یا نشان زنگ صبحگاهی استفاده کنید.

موتوزد اج

در حال حاضر موسسه ایندیگوگو در حال جذب سرمایه برای توسعه مدل پیشرفته‌تر این ماد به نام Edge Force است که علاوه بر افزودن قابلیت طیف رنگ به گوشه‌های گوشی، ظرفیت باطری را دو برابر می‌کند. حمایت مالی از این ماد با حداقل  ۵۵ دلار امکان‌پذیر است و در صورت موفقیت در جذب سرمایه مورد نیاز، از جولای ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات