نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 در کشور هند تولید می‌شوند

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا در MWC 2017 از گوشی‌های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این گوشی‌ها در هند تولید خواهند شد.
تبلیغات

همین چند روز گذشته شرکت فنلاندی نوکیا در حاشیه‌ی کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) از گوشی‌های هوشمند نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. تولید این سه گوشی هوشمند به علاوه‌ی نوکیا 3310 بازسازی‌شده در سه‌ماهه‌ی دوم سال آغاز خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

    امروز خبری منتشر شد مبنی‌ بر این‌که گوشی‌های میان‌رده‌ی نوکیا که برای بازارهای جهانی در نظر گرفته شده‌اند، در کشور چین تولید نخواهند شد؛ بلکه کشور تولیدکننده‌ی این گوشی‌ها هند خواهد بود و از این کشور به بازارها منتقل می‌شوند. همان‌طور که اطلاع دارید، برند نوکیا زیر نظر اچ‌ام‌دی گلوبال (HMD Global) فعالیت می‌کند، اما تولید محصولات آن در دست فاکسکان (Foxconn) است؛ بنابراین تولید محصولات نوکیا در کارخانه‌ی فاکسکان کشور هند صورت خواهد گرفت. این خبر اولین بار به‌وسیله‌ی نایب رئیس شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال هند، آجی مِهتا (Ajey Mehta) منتشر شده است.

    نوکیا 3310/nokia/ 3310

    این کار بدون شک در به رسمیت شناختن نقش حیاتی بازار کشور در حال توسعه هند اهمیت بسیار بالایی دارد و باعث بقای برند نوکیا زیر نظر HMD خواهد شد. شرکت اچ‌ام‌دی در نظر دارد گوشی‌های خود را از طریق کانال‌های آنلاین و آفلاین در هند به فروش برساند. به علاوه، این شرکت به‌منظور پشتیبانی از گوشی‌های فروخته‌شده در بازارهای محلی، تصمیم به تأسیس مرکز شبکه‌ی خدماتی دارد. فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا از ماه خرداد (ژوئن) در بازارهای محلی و به‌احتمال قوی بلافاصله در دیگر بازارها آغاز خواهد شد.

    شرکت نوکیا قصد دارد گوشی هوشمند Nokia 3 را به قیمت ۱۳۹ یورو (تقریبا ۱۴۷ دلار) در بازارهای اروپا و گوشی Nokia 5 را در خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۱۸۹ یورو (۱۹۹ دلار) به فروش برساند. درحالی‌که Nokia 6 با قیمت ۲۲۹ یورو (۲۴۲ دلار) و نسخه‌ی مشکی هنری (Art Black) آن با قیمت ۲۹۹ یورو (۳۱۶ دلار) برای خریداران در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود به دلیل تولید شدن گوشی‌های نوکیا به‌صورت محلی در هند، قیمت آن‌ها در این کشور ارزان‌تر از سایر کشورها باشد.

    از نظر شما عزیزان میزان ارزش خرید گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا در مقایسه با رقبا چه قدر است؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات