نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به گلکسی تب اس 3 سامسونگ

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
نگاه نزدیک اختصاصی زومیت به تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ که شب گذشته در رویداد MWC 2017 معرفی شد.
تبلیغات

شب گذشته، شرکت سامسونگ با برگزاری رویدادی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، از محصولات جدید حوزه‌ی موبایل خود رونمایی کرد. یکی از محصولاتی که در این رویداد معرفی شد، تبلت مبتنی بر اندروید گلکسی تب اس ۳ بود. این تبلت در حقیقت جانشین تبلتی موسوم به گلکسی تب اس ۲ است که این شرکت کره‌ای حدود دو سال پیش روانه‌ی بازار کرده بود.

همان‌طور که اشاره کردیم تب اس ۳ تبلتی مبتنی بر اندروید است و می‌توان رقیب مستقیم آن‌ را آیپد اپل به شمار آورد. گلکسی تب اس ۳ از نمایشگر سوپر امولد ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶×۲۰۴۸ بهره می‌برد. نمایشگر این تبلت قادر است از محتوای 4K و HDR پشتیبانی کند که نتیجه‌ی آن نمایش هر چه نزدیک‌تر به واقعیت رنگ‌ها است.

توان پردازشی این تبلت توسط پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ تأمین می‌شود و این پردازنده را حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی همراهی می‌کند، ضمن آنکه امکان افزایش حافظه‌ی آن از طریق درگاه میکرو‌اس‌دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد. 

وظیفه‌ی تأمین انرژی قطعات یادشده برعهده‌ی باتری نسبتا بزرگی با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت گذاشته شده است. دوربین‌های جلو و عقب گلکسی تب اس ۳ به ترتیب ۵ و ۱۳ مگاپیکسلی هستند. سامسونگ پورت این دستگاه را از نوع USB نوع C انتخاب کرده است. تبلت مورد بحث به چهار اسپیکر مجهز شده است و به همراه قلم S Pen و کیبورد مغناطیسی جداشدنی عرضه می‌شود.

اما نمایندگان زومیت که در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور دارند، ویدیوی نگاه نزدیکی از تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ تهیه کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود 360p  | دانلود 720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات